Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Astra G(Classic)
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29
Ovidiu109060
Multumesc Mandula!

Dar, masina fiind noua (am abia 300 km), e bine sa trec de cele 3000 rot/min? Si pina unde as putea merge? Ca eu am mers o distanta, e drept nu lunga, cu 120 km/h si turometrul indica 3700 rot/min. Din cite am vazut eu, dealerul nu prea se pricepe la masinile pe care le vinde. El zicea sa nu o fortez, dar nu mi-a putut explica ce inseamna asta. Nici cu alarma nu s-a descurcat prea bine. Se chinuia sa o activeze cind mi-a explicat citeva lucruri despre masina. Zicea ca dupa ce blochez usile sa mai apas o data pe blocare, apoi sa tin apasat citeva secunde, din nou, pe blocare usi. Am citit in manual si scrie ca se apasa de doua ori pe blocare in interval de 10 sec si am constatat ca merge.
booneK9
Cel mai bine e sa citesti cartea tehnica a producatorului, nu indicatiile dealerului. Acolo gasesti raspunsuri la cele mai multe intrebari. Din pacate nu stiu exact ce turatie nu trebuie sa depasesti. Sorry.
_Daniel_
Apesi de 5 ori faci 3 flotari si gata .. blink.gif blink.gif
Masina se blocheaza fie daca apesi o data pe telecomanda pe inchis si o a doua oara la interval de maxim 10 secunde...(cel mai scurt timp dupa care iti recunoaste comanda fiind 1.5 - 2 secunde )... sau bagand cheia in usa si inchizi mecanic , prin rasucire usa, tot la fel .. de 2 ori la interval de 10 sec.

Asta nu prea e alarma.. ca nu tipa nimic la masina..blocheaza doar masina..asta inseamna ca si daca sparge geamul si ridica siguranta usile vor fii tot blocate ca si restul masinii..

Regimurile de rulare la turatii constante nu fac chiar atat de rau masinii fata de accelerarile si franarile si iar accelerarile bruste..
Eu personal nu as duce masina la peste 3000 in primii 3000 km ..Cam atat ii dau rodajul ei in carte la un motor de 1.4 l benzina insa eu iti zic ca am simtit ca s-a lasat de tot si a devenit mai sprinten dupa 6 000 km
Ovidiu109060
Un sfat bun Daniel, multumesc. O sa tin cont.
Stiti cumva un forum pentru detectoare de radar (sint utile sau sa nu mai caut)?
adi.mitrea
Legat de detectoare, mai bine lasă-le deoparte că și așa nu poți să mergi tare în rodaj. Oricum se vrea scoaterea lor în afara legii, e și un topic pe forum legat de asta...

Închiderea centralizată activată de două ori nu îți mai permite (sau hoțului) să deschizi ușile mașinii. Practic ridici de bețele alea de plastic de pe fețele de uși, dar ușa nu se poate deschide la acționarea manetelor de deschidere ușă din interior.

Dacă ai alarmă MOP3 (singura de la Opel care are telecomandă comună cu cea de pe cheie), ea se activează de la o singură apăsare.

Legat de rodaj, în carte scrie că în primii 200 km să nu bruschezi frânele decât dacă e nevoie (trebuie să se rodeze un pic plăcuțele) și să nu mergi cu pedala de accelerație la maxim. În carte scrie că o poți apăsa la 3/4 din cât poate. Asta e valabil pentru fiecare treaptă de viteză.

Deci cam așa se face rodajul.

Dacă vrei să o supraprotejezi, măcar în primii 1500 km să nu ajungi la linia roșie și să schimbi treptele pe la 3.000-3.500 rpm. SĂ NU MERGI SUBTURAT (adică sub 2.000 rpm).
cristian95382
revin si eu cu o problema care suna in felul urmator : daca merg cu AC pornit masina nu mai are nici un sprint in nici o treapta decat pe la 1800 de roratii cand se simte ca intra turbina. Cand pornesc cu treapta intai abia ca se misca de pe loc cu pedala la fund LA FEL SI IN CELALALTE TREPTE. Daca opresc AC masina merge perfect, acum stiu ca AC ia nu stiu cat la suta din puterea motorului da nici chiar asa!! care sa fie problema?
_Daniel_
Si eu patesc la fel , isi pierde orice putere .. acum depinde cat intelegi tu prin " nu mai are sprint" .. ai totusi un diesel de 1.7 care ar trebuii sa mearga bine fata de un benzinar ca al meu de 1.4 . Eu am AC manual , daca ai climatronic ala consuma mai mult...
AC iti merge pe curent , respectiv kW , ori 1.7 dtl are 59 kw fata de 66 cat are 1.4 Twin.. insa ai cuplu mai mare si se poate ca sa simti mai putin ca mine .. cel putin pe hartie..

Incearca sa te urci intr-un astra benzina sau 1.7 dtl si vezi daca ai aceeasi senzatie

AC vara - e singurul motiv pentru care vreau un motor mai mare de 1.4
cristian95382
Nu stiu ce sa zic, doar si vara trecuta am mers cu AC si nu mi sa parut ca era asa lenesa, acum parca e ceva infundat dar faza e ca dupa ce opresc AC totul e ok! AC e manual nu climatronic 1.7 DTI are 55 kw

Eu tot zic ca ceva nu e in regula abia iau demaraj! :evil:
Teodor85732
si la mine e la fel cu AC pornit, adica e mortaciune ... numai ca mie mi se pare ca si fara nu e cum ar trebui adica tot e lenesa .... mai multi mi-au zis ca ar fi de la debimetru, ca ala e de obicei problema. Am citit si pe aici ca proba se poate face prin decuplarea lui si vazut daca e vreo diferenta. Desi am am aflat care e debimetrul nu mi se pare ca ar fi usor de scos :bash:

Anyway, despre altceva vroiam sa va intreb smile.gif .... eu am acum anvelope dimensiuni 205/45/R16 care merg fara probleme. Aveti idee daca merg si 205/60/R16 pe Astra sau sunt prea mari?
cristian95382
Parea mea ca o sa fie prea mari si iti spun si de ce , eu am avut 195/60/15 si fiind garda prea joasa am luat 195/65/15 si pot sa-ti zic ca la viteza mare pe o denivelare cauciucul se aude cum freaca pe aparatoarea din fibra de sticla dar asta foarte rar. La tine nu stiu cum o sa fie ca ai genti de 16 si apropo tu ce dimensiuni de genti ai trecute in carte? ca eu am trecute doar de 14' arigato.gif
booneK9
Gata, m-am hotarat. Nu mai calc in service decat daca e musai...
Asa ca imi voi face revizia (a se citi schimb ulei si filtre) singur.
Intrebari:
- de unde aflu ce tip de filtre imi trebuie?
- trebuie sa fiu atent la ceva anume?
- trebuie sa schimb si filtrul de combustibil?
- alte sfaturi / atentionari?
Multzam fain.
cristian95382
QUOTE(booneK9)
Gata, m-am hotarat. Nu mai calc in service decat daca e musai...
Asa ca imi voi face revizia (a se citi schimb ulei si filtre) singur.
Intrebari:
- de unde aflu ce tip de filtre imi trebuie?
- trebuie sa fiu atent la ceva anume?
- trebuie sa schimb si filtrul de combustibil?
- alte sfaturi / atentionari?
Multzam fain.


E foarte simplu mergi cu talonul masini la un magazin de piese si stiu ei ce filtre sa iti dea , tu doar trebuie sa ceri! Filtru de motorina eu il schimb la ficare schimb de ulei pentru ca nu prea avem motorina asa curata la noi, altii il schimba la al doilea schimb de ulei.
Dar nu stiu de ce vrei sa schimbi tu filtrele :minigun: si uleiul pt ca majoritatea magazinelor de piese care se respecta SCHIMBA GRATUIT ULEIUL SI FILTRELE daca cumperi de la ei! biggrin.gif

Spor la munca!!!

A si inca ceva ar fi bine sa bagi acelasi tip de ulei ce ai avut si inainte!
booneK9
Multam fain, Cristi. Lucrurile stau cam asa.
Toata viata, masina a avut 10w40. Cand am venit in RO mi-au pus fara sa ma intrebe 5w30. Cred ca mai bine revin la ce a avut de la mama ei.
Vreo recomandare de loc de unde sa cumpar ulei si filtre? Stiu doar ce tip de ulei vreau sa pun, dar la filtre nu ma pricep. Stiu doar unde se afla filtrele de aer si polen. Si o beer.gif virtuala. Pentru ajutor una reala.
Virgil47474
cand mi-am luat masina, in dec 2004 (sh, normal) i-am facut schimbul de ulei si filtre... i-am pus castrol 5w40.... dupa 2000 km, l-am schimbat pr ca nu avea presiune...

de atunci ii bag numai ulei opel luat de la augsburg.
fac schimbul la 10 mii, include filtru de motorina si de ulei.
filtrele de aer si polen le schimb eu la 7 mii... (nu rezista la mai mult)...

atentie la filtrul de polen care e de 2 feluri, behr sau delphi.... (nu este specificat nicaieri, deci nu te ajuta talonul)
booneK9
Multumesc pentru promtitudine.
Si o ultima intrebare. Vreun loc recomandat in Bucuresti de unde sa-mi procur consumabilele? Eventual sa rezolve ei treaba in locul meu?
Ideea e ca vreau sa nu merg in service unde e ... crunt. Si nici sa le platesc 3 ore de manopera pentru juma de ceas de lucru efectiv.
Virgil47474
pai.... nu ti-am zis????
la augsburg - cumparate de la ei (toate) - schimbat la ei doar uleiul, f. ulei, f. motorina
caraiman94561
buna seara,
am si eu aprox 8000 eur si vreau sa imi cumpar o masina fabricata intre 2000 si 2002.
as vrea sa aleg intre Opel Vectra B, Opel Astra, VW Golf 4, Ford Focus. cred ca as gasi in banii astia oricare din modelele de mai sus.
Nu conteaza daca este diesel sau benzina ... preferabil ar fi benzina pt ca stiu ca sunt mai usor de intretinut.
Pe ce ma sfatuiti sa dau banii? sau daca aveti alte propuneri? care e mai buna. Opelurile stiu ca mai au pb cu sonda lambda sau cu debitmetrele de aer, golfurile au piesele cam scumpe iar de ford nu stiu mare lucru.
Orice idee e apreciata.
Multumesc!
Laurentiu
_Daniel_
Vectra b este foarte prafuita .. dar este o masina care duce 500 000 km si inca nu da semne ca e obosita.. am testat eu una


Eu as merge pe Astra .. la 8 000 euro gasesti foarte dar foarte multe .. si poti alege culori motorizari si dotari aproape ca la cele noi. blush.gif


Cum ai zis si tu .. Vw sunt la piese la fel de scumpe ca si pretul de achizitie initial iar Ford .. eu nu le vad fiabile decat cand sunt noi din fabrica..se poate sa ma insel
cristian95382
Unde este pozitionat termometrul care indica temperatura pe displayul din masina, ca as vrea sa il schimb daca se poate pt ca nu mai arata nimic!
_Daniel_
Cel mai probabil in oglinzile exterioare
booneK9
Pe astra senzorul de temperatura exterioara se afla in bara fata, central.
E cam sub numarul de inmatriculare.
Vezi ca probabil i-a iesit vreun fir, sau sunt murdare contactele. Se curata fara prea mare filosofie.
Ovidiu109060
Salut!
Am facut primii 940 km cu noua masina si pot sa va spun ca sunt foarte multumit. Daca nu ar urca la 3000 turometrul la 100 km/h ar fi perfect.
Pe 500 km am scos consum de 6,27, cu mers Blaj - Sf. Gheorghe, + alte drumuri. Am mers cu aer conditionat, trafic destul de aglomerat. E multumitor?
laurentiu alexandru94755
salut ,am si eu o rugaminte cum pot verifica corectitutidea km trecuti pe catea service .precizez ca am o astra 1.7 tdi eco 4 din 2002 adusa de o cunostinta in 11.2005 ,eu am cumparat-o in 07.2006 avea in bord 77900 km atunci . pe cartea service apar doua tiple una la 30000 km in 02.2004 si una 05.2005 la 60120 km. cum pot face sa aflu daca sunt reali cand am fost cu ea pe tester tipul mi-a spus ca nu poate sti daca a fost umblat la km. am aflat de curand ca se poate verifica pe sit la opel cand au fost facute reviziile in garantie si la cati km. am sunat la gtt si seful de service mi-a spus ca numai directorul poate intra pe acel site. va rog daca puteti sa-mi spuneti cum ar trebui sa procedez.va multumesc!
Mirea62496
Salut! Stie cineva cat costa sa schimb becul de faza lunga in service, ca nu ma pricep singur?
Banuiesc ca fiind inca in garantie masina o sa ma coste dar manopera....
booneK9
Te costa exact doua minute sa o faci singur. Deschizi capota, scoti becul, pui becul nou, inchizi. Nu merita sa mergi la service pentru asa ceva.
Sau, daca tii neaparat, ia becul, imbraca-te la costum si camasa alba si mergi la service si roaga-i pe aia sa ti-l schimbe ca sa nu te murdaresti tu.
Serios, n-ai de ce sa calci in service pentru atata lucru. Sunt sigur ca ai cel putin un vecin care sa te ajute daca tu nu poti.
Mirea62496
Daca e asa simplu cred ca o sa incerc singur sa-l schimb, da' un bec pentru faza lunga cat poate sa coste?
nicu56776
QUOTE(Mirea62496)
Daca e asa simplu cred ca o sa incerc singur sa-l schimb, da' un bec pentru faza lunga cat poate sa coste?


nu mai mult de 25 ron
nicu56776
salut imi poate spune cineva cat ma costa o pompa de ulei pt un opel astra g 1.7 dti din 2000 si daca e bine sa pui una second multumesc mult
Cristi72616
La masina din semnatura se implineste venerabila varsta de 90.000 km.
M-am gandit ca e momentul de o revizie. Stiu ca nemtii recomanda ca kitul de distributie sa fie schimbat la 120.000, dar m-am gandit sa fiu precaut si sa-l schimb la 90.000. Daca tot intru cu ea in service o sa-i fac si schimbul de ulei si filtre. In plus o sa schimb si placutele de frana.
Legat de acest lucru am cateva intrebari:
1. de la magazin opel am aflat ca piesele "originale" ma costa 20 mil, iar cele "neoriginale" doar 10 mil, deci jumate. De care ma sfatuiti sa cumpar? Piese "neoriginale" inseamna chinezarii, care dupa 5.000 km ma lasa in drum cu motoru praf?
2. modelul din semnatura are pe spate frana cu placute sau cu saboti?
3. in cazul in care sunt in limitele normale, este nevoie sa schimb uleiul de frana sau lichidul de racire?

Multumesc.
adrian4u82
QUOTE(Cristi72616)
La masina din semnatura se implineste venerabila varsta de 90.000 km.
M-am gandit ca e momentul de o revizie. Stiu ca nemtii recomanda ca kitul de distributie sa fie schimbat la 120.000, dar m-am gandit sa fiu precaut si sa-l schimb la 90.000. Daca tot intru cu ea in service o sa-i fac si schimbul de ulei si filtre. In plus o sa schimb si placutele de frana.
Legat de acest lucru am cateva intrebari:
1. de la magazin opel am aflat ca piesele "originale" ma costa 20 mil, iar cele "neoriginale" doar 10 mil, deci jumate. De care ma sfatuiti sa cumpar? Piese "neoriginale" inseamna chinezarii, care dupa 5.000 km ma lasa in drum cu motoru praf?
2. modelul din semnatura are pe spate frana cu placute sau cu saboti?
3. in cazul in care sunt in limitele normale, este nevoie sa schimb uleiul de frana sau lichidul de racire?

Multumesc.

1. ce este original GM .....este original (dai un ban dar stai in fata
2. daca are saboti sau placute modelul din semnatura te poti uita singur...se vede de la o posta
3.nu te pot ajuta in aceasta privinta
eddie
QUOTE(Cristi72616)
La masina din semnatura se implineste venerabila varsta de 90.000 km.
M-am gandit ca e momentul de o revizie. Stiu ca nemtii recomanda ca kitul de distributie sa fie schimbat la 120.000, dar m-am gandit sa fiu precaut si sa-l schimb la 90.000. Daca tot intru cu ea in service o sa-i fac si schimbul de ulei si filtre. In plus o sa schimb si placutele de frana.
Legat de acest lucru am cateva intrebari:
1. de la magazin opel am aflat ca piesele "originale" ma costa 20 mil, iar cele "neoriginale" doar 10 mil, deci jumate. De care ma sfatuiti sa cumpar? Piese "neoriginale" inseamna chinezarii, care dupa 5.000 km ma lasa in drum cu motoru praf?
2. modelul din semnatura are pe spate frana cu placute sau cu saboti?
3. in cazul in care sunt in limitele normale, este nevoie sa schimb uleiul de frana sau lichidul de racire?

Multumesc.


Filtrele spre exemplu nu sunt chinezarii,ceea ce am gasit la jumatate de pret sunt facute in Polonia,tara care produce si Astra Classic,deci nu au cum sa fie proaste.Eu mi-am pus din astea la schimbul de filtre de la 4 ani si sunt foarte multumit.La ulei,poti pune un ulei diesel 10W 40 W,eu am pus Q8,un ulei destul de ieftin insa foarte bun,este singurul ulei de pe piata noastra cu certificat de calitate si foarte calitativ,un ulei care incet incet isi face loc si pe piata noastra si este original.Am citit pe forumuri straine si toti care l-au folosit au spus ca se simte o diferenta fata de uleiurile folosite anterior.
Mirea62496
Salut! Mi-am pierdut ca fraieru' capacul de la bidonul lichidului de parbriz...am uitat sa-l mai pun la loc dupa ce am pus lichidul, am lasat capota si dus am fost. Abia azi mi-am dat seama cand am completat...
Stie cineva unde as putea sa gasesc unul? Or avea la reprezentanta sau trebuie sa caut pe la dezmembrari?

Multumesc.
Mirea62496
QUOTE(Mirea62496)
Salut! Mi-am pierdut ca fraieru' capacul de la bidonul lichidului de parbriz...am uitat sa-l mai pun la loc dupa ce am pus lichidul, am lasat capota si dus am fost. Abia azi mi-am dat seama cand am completat...
Stie cineva unde as putea sa gasesc unul? Or avea la reprezentanta sau trebuie sa caut pe la dezmembrari?

Multumesc.



Dupa mai multe incercari de a gasi un capac pentru spalatorul meu pe la mai multe magazine de piese auto, mai mult sau mai putin obscure, si de unde am primit numai raspunsuri negative la cererea mea, m-am gandit sa sun la dealeri opel.

La trei dealeri am sunat, trei preturi am aflat:
- opel GTT, aveau pe stoc (bineinteles ultima bucata) 80 de ron,
- opel dibass, pe comanda 60 de ron,
- opel erebus, pe comanda 20 de ron.

Sincer, nu prea mai inteleg nimic...in primul rand mi se pare ciudat ca preturile sa difere asa de mult de la un autorizat opel la altul, iar in al doilea rand ma minunez ca ar putea cineva sa dea 60 sau 80 pe un capac de plastic...chiar atat de mult sa valoreze?
ciprian111324
QUOTE(Mirea62496)
QUOTE(Mirea62496)
Salut! Mi-am pierdut ca fraieru' capacul de la bidonul lichidului de parbriz...am uitat sa-l mai pun la loc dupa ce am pus lichidul, am lasat capota si dus am fost. Abia azi mi-am dat seama cand am completat...
Stie cineva unde as putea sa gasesc unul? Or avea la reprezentanta sau trebuie sa caut pe la dezmembrari?

Multumesc.



Dupa mai multe incercari de a gasi un capac pentru spalatorul meu pe la mai multe magazine de piese auto, mai mult sau mai putin obscure, si de unde am primit numai raspunsuri negative la cererea mea, m-am gandit sa sun la dealeri opel.

La trei dealeri am sunat, trei preturi am aflat:
- opel GTT, aveau pe stoc (bineinteles ultima bucata) 80 de ron,
- opel dibass, pe comanda 60 de ron,
- opel erebus, pe comanda 20 de ron.

Sincer, nu prea mai inteleg nimic...in primul rand mi se pare ciudat ca preturile sa difere asa de mult de la un autorizat opel la altul, iar in al doilea rand ma minunez ca ar putea cineva sa dea 60 sau 80 pe un capac de plastic...chiar atat de mult sa valoreze?


vezi pe la tine prin oras un centru de dezmembrari...k este bun si ala chiar daca a fost folosit!!!
ion95129
Hai sa iti spun cum e cu alarma:
Deschide un geam, oricare, incuie masina si pune alarma. Dupa cca 10 seunde incearca sa strecori mana sau orice alt obiect in masina ca si cand ai incerca sa furi ceva. Senzorii de miscare citesc tot ce misca in masina.Vei constata ca incepe sa tipe ca din gura de sarpe.Mie mi-au trebuit 2 ani sa imi dau seama cum lucreaza alarma asta. Nu stiam de ce uneori incepe sa tipe singura ca proasta.Acum am inteles.Prindeam cate o musca in masina si cand aia incepea sa zboare pe acolo senzorii o vedeau si ma scoteau din casa fara sa vreau. Mare grija la ce insecte incuiati prin masina cand puneti alarma.
Toate bune
bogdan113826
Salut,
Am 2 probleme cu o astra din 2001, 1.7 dti. Becul de pe bord de la ulei dispare cam dupa 5 secunde dupa ce porneste motorul, ceea ce am inteles ca nu este in regula, de la ce poate fi? Uleiul abia l-am schimbat cand am cumparat masina si am folosit si aditiv metabond. Si mai am o problema cu aerul conditionat, merge doar la drum lung, in rest baga doar foarte putin rece si sufla foarte slab, ceea ce e valabil si pentru caldura. Probabil aerul conditionat este de la lipsa freonului, dar ca sufla slab de la ce poate fi? precizez ca filtrul de polen nu stiu cand si daca a fost schimbat, dar nu cred ca are vreo legatura. O zi buna!
ion95129
QUOTE(bogdan113826)
Salut,
Am 2 probleme cu o astra din 2001, 1.7 dti. Becul de pe bord de la ulei dispare cam dupa 5 secunde dupa ce porneste motorul, ceea ce am inteles ca nu este in regula, de la ce poate fi? Uleiul abia l-am schimbat cand am cumparat masina si am folosit si aditiv metabond. Si mai am o problema cu aerul conditionat, merge doar la drum lung, in rest baga doar foarte putin rece si sufla foarte slab, ceea ce e valabil si pentru caldura. Probabil aerul conditionat este de la lipsa freonului, dar ca sufla slab de la ce poate fi? precizez ca filtrul de polen nu stiu cand si daca a fost schimbat, dar nu cred ca are vreo legatura. O zi buna!


Are legatura.Pai daca e infundat, aerorerma aia pe unde mai trage aer? Prin filtrul ala trece tot aerul care vine in masina indiferent daca aerul vine de afara sau din masina(recirculare) Crezi ca daca pui o ...tabla in loc de filtru mai reuseste vreun ventilator din lume sa "strecoare" aer prin respectiva tabla? E posibil sa fie filtrul infundat iar daca prin cine stie ce metode a fost vreodata ud.....efectul de tabla e garantat. E foarte posibil ca cel care a avut masina inaintea ta sa fi incercat sa il spele. Nu mai trece aer prin filtru in veci. Verifica intai acolo apoi pe la electrica masinii.
Bafta!
Ady113935
Ce credeti despre Astra Classic II ? E o masina buna ? Ce dezavantaje are ? Merita banii ? Cu ce ma poate convinge sa o achizitionez ?
Radu114307
Buna ziua.....Sint un novice in Opel...so..have mercy..Am cumparat un Opel Astra G 1.4 Twinport cum 2 zile. Un prieten mi-a spus ca ar fi ceva probleme cu plasticul de la bord..capata un aspect scorojit...ceva sugestii???...In rest deocamdata sint in al 9-lea cer. P.S. Ca sa ma intelegeti...fost propietar Dacia (eutanasiata Rabla..fie-i reincarnarea intr-un Logan)
adrian4u82
QUOTE(Ady113935)
Ce credeti despre Astra Classic II ? E o masina buna ? Ce dezavantaje are ? Merita banii ? Cu ce ma poate convinge sa o achizitionez ?

vezi la totul despre masina mea sau citeste multe pagini inapoi!
adrian4u82
QUOTE(Radu114307)
Buna ziua.....Sint un novice in Opel...so..have mercy..Am cumparat un Opel Astra G 1.4 Twinport

sa-l stapanesti sanatos... nu ai facut o alegere proasta
Cipp
Salutare tuturor! Sunt posesor de Fiat Albea 2006 1.4 8V 77Cp si pot sa ma declar multumit de aceasta masina, chiar foarte multumit. A venit insa vremea sa ma gandesc la posibilitatea achizitionarii unui Opel Astra Caravan Clasic, cu motorul de 1.6 16V 103Cp. Am citit cate ceva pe aici insa v-as fi recunoscator daca mi-ati oferi cateva informatii generale: in primul rand, service-ul Opel - calitate, seriozitate, promptitudine si costuri, livrarea masinii - timpi de asteptare, amabilitate dealer, eventualele probleme aparute, revizii - intervale, eventual costuri si nu in ultimul rand impresii despre masina - fiabilitate, consum, manevrabilitate, confort, demaraj, putere, cuplu, probleme tehnice aparute in exploatare. Va multumesc anticipat si va doresc deja celebra urare romaneasca "DRIVE SAFE!" thumbsup.gif
Daniumfcv
QUOTE(Cipp @ Oct 7 2007, 02:18 PM) *
Salutare tuturor! Sunt posesor de Fiat Albea 2006 1.4 8V 77Cp si pot sa ma declar multumit de aceasta masina, chiar foarte multumit. A venit insa vremea sa ma gandesc la posibilitatea achizitionarii unui Opel Astra Caravan Clasic, cu motorul de 1.6 16V 103Cp. Am citit cate ceva pe aici insa v-as fi recunoscator daca mi-ati oferi cateva informatii generale: in primul rand, service-ul Opel - calitate, seriozitate, promptitudine si costuri, livrarea masinii - timpi de asteptare, amabilitate dealer, eventualele probleme aparute, revizii - intervale, eventual costuri si nu in ultimul rand impresii despre masina - fiabilitate, consum, manevrabilitate, confort, demaraj, putere, cuplu, probleme tehnice aparute in exploatare. Va multumesc anticipat si va doresc deja celebra urare romaneasca "DRIVE SAFE!" thumbsup.gif



Amabilitate dealer.. foarte amabil pana ii dai banii..
Service..ca peste tot .. vai de mama lui .. sa ne multumim ca stiu sa repare.. Sfatul meu este sa ai incredere in ei ca le repara pana la urma dar sa studiezi atent tot ce au reparat ca se poate sa ca din graba sau neatentie sa nu le faca chiar cum trebuie ( cred ca 75 % )
Calitate - confort .. eu sunt foarte multumit de a mea ( am de 1.4 Twinport ) .. daca iei 1.6 Twinport.. chiar au dat consumul bun de 8.6 chiar atat faci..
Demaraj .. eu la 1.4 ..pot zice ca fuge de o ia mama ** rolleyes.gif dar la drum intins sau vara cu AC parca mi-ar placea un motor mai mare ..

Ce pot sa iti apreciez pozitiv clar.. Iarna nu ai nici o problema cu ea.. ii trebuie 2 - 3 min ca sa iti dezghete 1 cm de gheata de pe parbriz..
Foarte foarte stabila masina...e parca facuta sa se lipeasca de drum.. am mers cu ea destul de fortat .. si am luat viraje in viteza mare ..Nu am idee cum e proiectata dar iti spune ea singura cand se apropie de limita ei pana sa ajunga acolo si ai timp sa iei masuri.. iar la 180 Km /h daca e drumul bun ai senzatia ca ai 50 km/h.
Franele sunt tamburi pe spate dar daca franezi puternic si iti lasi tot piciorul pe pedala fara sa il mai sprijini pe podea .. iti opreste imediat..
Directiile de drumuri nationale cat si sectiile au in mare parte Opel Astra Classic.. nu stiu cum le-au luat pe contract sau la reduceri dar cam asta au.. (Cel putin cei din Dolj) si au Astra -uri cu 450 000 km care merg excelent ( benzina de 1.6 l ) si la care au inceput sa schimbe primele piese la 250 000 km , fara sa umble ma motor.


In ziua de azi am vazut ca toate marcile care apar au cate ceva care sa nu imi mai placa.. si desi ma uit la masinuta asta a mea .. ca e de generatie veche si tinde la "classic" cred ca urmatoarea va fi tot asa ceva.. ca stiu ce am in ograda.

Incearca sa faci un drive test ca poate tu nu vei fi multumit de ea.Sper sa te fi ajutat.

Numai bine
Daniumfcv
Acum am si eu o intrebare de a mea whistling.gif despre motorul 1.7 CDTI .. ce parere aveti de el ? Cine a facut un drive test sau cine are motorul pe un Classic II.

V-as ruga daca aveti alta masina cu care sa imi faceti o comparatie ..

Multumesc thumbsup.gif
tibi_2007@masini.ro
Aceeasi intrebare o am si eu ca si Cipp,vreau sa cumpar un Clasic2 1.6 insa am primit niste informatii
ingrijoratoare despre motorul de 1.6 si anume ca ar fi cam gurmand la benzina dar si la ulei.
Daca din experienta stiti ceva v-as fi recunoscator pt orice raspuns obiectiv arigato.gif
Sad
Am o mica problema. Acum 2 luni s-a aprins senzorul de la ABS, drept pt care am verificat placutele: f. subtiri. Am cumparat placute de frană MINTEX, pe care dupa 500 de km le-am schimbat pt ca scartaiau ingrozitor si-mi incingeau rotile. Am luat originale GM și nu mai am problema asta. Dar becul, in conditiile de trafic din Bucuresti, se tot aprinde. Simultan cu aprinderea becului se modifica turatia motorului. Dar ciudat este ca nu sare acul de la turometru foarte tare, ci cel de la vitezometru. Ciudat tare. Am incercat sa nu alatur cele doua fenomene, adica aprinderea martorului ABS cu modificarea turatiei, insa azi cand stateam la semafor cu piciorul pe frana, am observat ca s-a aprins becul și imediat s-a modificat și mersul motorului, implicit a sărit si acul vitezometrului. Zic ciudat pt ca stiu ca cablul de la vitezometrul are legătura cu cutia de viteze. Poate cumva acest senzor de la frana, care din cate am inteles este doar un contact(masă), să determine astfel de modificari? Multumesc anticipat si astept raspunsuri! }{
crys2007
QUOTE(mike.omega @ Oct 12 2005, 01:28 PM) *
Avand in vedere faptul ca s-au creat mai mult discutii in paralel despre acest model de opel, am deschis acest topic pentru a continua.

Pe acest topic se va discuta numai despre Astra G, sau classic cum a fost numita ultima serie. Orice alta discutie deschisa despre aceasta masina se va sterge fara avertizare in prealabil

Spor la scris si cat mai putine probleme cu masinile! beer.gif



daca poate sa-mi spuna cineva cam cat costa reparatia unei aripi dreapta fata,infundata,spoiler zgariat,cu vopsea cu tot(royal blue nemetalizat),ope astra classic II,2007.va multumesc
Daniumfcv
CITAT(crys2007 @ Dec 10 2007, 04:18 PM) *
CITAT(mike.omega @ Oct 12 2005, 01:28 PM) *
Avand in vedere faptul ca s-au creat mai mult discutii in paralel despre acest model de opel, am deschis acest topic pentru a continua.

Pe acest topic se va discuta numai despre Astra G, sau classic cum a fost numita ultima serie. Orice alta discutie deschisa despre aceasta masina se va sterge fara avertizare in prealabil

Spor la scris si cat mai putine probleme cu masinile! beer.gif



daca poate sa-mi spuna cineva cam cat costa reparatia unei aripi dreapta fata,infundata,spoiler zgariat,cu vopsea cu tot(royal blue nemetalizat),ope astra classic II,2007.va multumesc



Spoiler spate este 1200 Ron daca il schimbi , daca il revopsesti te costa 300 - 400 Ron doar vopseaua si manopera. ( ~150 Ron daca este nemetalizata , insa eu am tot Royal Blue si este metalizata..).Ala de pe fata cred ca costa cam la fel.Aripa din fata .. asta cam costa ceva, pentru ca ti-o vor schimba nu o vor indrepta ( banuiesc ) si sa te astepti undeva pe la 1500 Ron.Eu am avut usile pe dreapta pe casco si am ajuns la 5500 Ron..

Eu zic ca sa schimbi aripa si sa revopsesti spoiler cu tot cu manopera nu sari de 2000 Ron indiferent la ce service te-ai duce dar se poate sa te coste si sub 1000.Depinde de unde apelezi.Astea sunt preturi orientative in comformitate cu Opel Rucom Craiova.

Numai bine.

Ps: daca iti schimba aripa sa fi atenta ( atent ) daca se mai inchid toate cum trebuie .. daca mai vine capota unde trebuie si tot tacamul..Eu nu am facut asta cu usa din spate , am mers pe incredere ... dar le-o bag la revizie la "remapat" ..smile.gif
rivar
Am o rugaminte mare ma intereseaza un manual complect pentru Opel Astra G Kombi motor 1.7 CDTI 80 CP 59 kw model Z 1.7 DTI an 2004 adresa mea de mail takabest13@yahoo.com va multumesc frumos.

silviu39723
Salutare la toata lumea!Si LA MULTI ANI!
Am lipsit cam multisor de pe forum (1an-1 an juma') si mi-a luat ceva timp sa citesc cele 70 de pagini, dar a meritat.
Am vazut ca multi ati avut probeme(majoritatea mici) asa ca a zis sa spun si eu cate ceva:
-Astra Classic 2 motor 1,6 100cp luata in aprilie 2005 cu ceva dotari suplimentare care au facut toti banii: scut, clima si fara cateva dotari pe care nu le regret: geamuri electrice, oglinzi electrice(in aproape 3 ani nu cred ca am deschis geamul la masina de 50 de ori- merg cu clima permanent pornita pe 22 grade celsius fie vara fie iarna).
-am 40 si ceva de mii de km si 2 revizii care m-au costat prima vreo 6 milioane si a doua vreo 7 in conditiie in care s-a schimbat tot ce se schimba ca si consumabile fara amanari de genul "mai merge.....il lasam".
-am aripa fata dreapta zgariata cu cheia din a 2-a saptamana de cand mi-am luat masina....asa a ramas. Am 2 julituri deasupra rotior spate tot din prima luna de cand am luat-o - asa au ramas.
-tot in primul am mi-a furat un nene(sau o tanti- nu vreau sa fiu discriminator o oglinda- p-asta n'am lasat-o asa)
SI ATAT!
Nu am martori care sa se aprinda aiurea, nu imi mananca ulei(pe joja in ziua in care mi l-a pus - 1mm de max, in ziua in care am dus-o la service la 15k - uleiul fix la jumate intre min si max ), nu isi pierde demarajul cu AC pornit, si in general ma umple de draci pentru ca ar trebui sa o schimb (la 3 ani eu schimb masina), dar nu ma indur fiind ca asa masina buna nu cred ca mai pup eu curand. Cat despre mers turat si aditivi eu cand am drum de unul singur pe autostrada fac plinul cu 98, pun o sticluta de aditiv de la peco si merg cu 160-180 cale de 50-60km - chestie care se intampla o data - de 2 ori pe luna si tin sa spun ca se cunoaste imediat in dinamica ulterioara a masinii pentru ca in majoritatea timpului nu depasesc 130/h si dupa un timp parca parca devine mai lenesa.
Am de gand sa ii pun cotiera - chiar ii simt lipsa . Am gasit ceva modele pe net dar nu am vazut niciuna montata. Aveti asa ceva?E vreun model agreat? Peste vreo 2 saptamani duc masina la revizia a treia si as vrea sa mi-o monteze nenea ala.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.