Suzuki Kizashi va fi de gasit cu motor pe benzina de 2,4 litri, cu tractiune 4x4 incluse in pretul de baza si cu schimbator manual cu 6 trepte sau schimbator CVT fara trepte. Cu primul motorul e capabil de o performanta de 185 CP iar cu al doilea de 178 CP, in timp cu siguranta vor aparea si alte blocuri in oferta.
Din Kizashi poate va fi creata si o versiune hibrid mai puternica si mai economica, cu motor pe benzina V6, dar este aproape obligatoriu ca Suzuki sa anunte si un motor diesel cat de curand. Mai demult, s-a zvonit ca ar putea ajunge in el dieselul de 2 litri de la Fiat, dar de atunci Volkswagen a cumparat o parte din firma, deci nu e de neimaginat ca sedanul sa primeasca TDI-ul de doi litri a germanilor. In afara de Kizashi , la Geneva se va prezenta si hibridul Swift cu conectori care a fost dezvaluit anul trecut la Salonul Auto din Tokio.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!