No SSO cookie

Suzuki Kizashi, in Europa

voteaza
(0/ 0)
Suzuki Kizashi, in Europa
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Suzuki a prezentat la Salonul Auto de la Geneva varianta europeana a Kizashi, care e destinata sa fie concurentul masinilor Volkswagen Passat si Ford Mondeo. Modelul de categorie medie ajunge intr-o piata puternica, segmentul este dominat de rivali puternici, de aceea e putin surprinzator ca va ajunge aici cu motor american.

 
 

Suzuki Kizashi va fi de gasit cu motor pe benzina de 2,4 litri, cu tractiune 4x4 incluse in pretul de baza si cu schimbator manual cu 6 trepte sau schimbator CVT fara trepte. Cu primul motorul e capabil de o performanta de 185 CP iar cu  al doilea de 178 CP, in timp cu siguranta vor aparea si alte blocuri in oferta.

Din Kizashi poate va fi creata si o versiune hibrid mai puternica si mai economica, cu motor pe benzina V6, dar este aproape obligatoriu ca Suzuki sa anunte si un motor diesel cat de curand. Mai demult, s-a zvonit ca ar putea ajunge in el dieselul de 2 litri de la Fiat, dar de atunci Volkswagen a cumparat o parte din firma, deci nu e de neimaginat ca sedanul sa primeasca TDI-ul de doi litri a germanilor. In afara de Kizashi , la Geneva se va prezenta si hibridul Swift cu conectori care a fost dezvaluit anul trecut la Salonul Auto din Tokio.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0883 :: 17.86MB