In mod oficial NSX nu va avea urmas, fabrica japoneza a oprit dezvoltarea din cauza crizei economice. Inginerii nu au lasat sa se piarda complet proiectul pe jumatate terminat: din bazele urmasului NSX s-a nascut masina de curse HSV-010 GT.
Desi Honda comunica in contiunuare ca nu va fi urmas NSX, Autobild are informatii ca in secret se dezvolta varianta de strada a vehiculului de curse.
Honda ar vrea sa concureze cu supercar sport Lexus LFA, urmasul NSX poate sa ajunga in piata cu motor V8 de 5 litri. Ca si forma va fi diferit de masina de concurs, in care actioneaza un motor V8 de 3,4 litri de 500 de cai putere.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!