No SSO cookie

Rezolvarea problemelor transmisiei: cum sa afli ce este in neregula

voteaza
(0/ 0)
Rezolvarea problemelor transmisiei: cum sa afli ce este in neregula
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 

Cei mai multi iubitori de masini se incrunta numai la simpla mentionare a problemelor de transmisie. Ele  sunt cel mai adesea cauzate de neglijenta proprietarului. Aceasta componenta vitala nu ar trebui trecuta cu vederea atunci cand vine vorba de intretinerea corespunzatoare. In functie de modelul si marca masinii, transmisia poate varia ca design si functie, dar principiul ramane acelasi: nivelul corect al lichidului de transmisie este vital pentru buna functionare a masinii. Iata ce simptome sa urmaresti:

Scurgeri ale lichidului. Acestea pot fi cauzate de o varietate de factori, cum ar fi: un furtun slabit sau garnitura defecta. Verifica sub masina pentru a confirma scurgerea si cauta un lichid rosiatic. Ar fi recomandat sa duci masina la un mecanic specializat in repararea de transmisii, pentru verificare si/sau reparatii. Acest lucru poate fi rezolvat prin inlocuirea filtrelor interne sau externe,inlocuirea garniturii sau inasprirea suruburilor pentru a opri scurgerea. Aminteste-ti sa verifici nivelul uleiului in mod regulat.

Sunetul scos de transmisie. Acest sunet apare cand nivelul uleiului nu este corespunzator sau diferite parti sunt uzate sau stricate. Daca apar zgomote in timp ce conduci, trebuie sa mergi la mecanic imediat. Dar verifica nivelul de ulei inainte de a merge la mecanic si completeaza daca este necesar, fiindca zgomotul poate fi produs si daca uleiul nu este la nivelul corespunzator.

Alunecarea schimbatorului de viteze. Aceasta problema necesita echipament specializat pentru a putea fi detectata. Greutatea in schimbarea vitezelor se poate datora deteriorarii transmisiei, nivelului scazut de ulei, lipsa benzii de ambreiaj etc. Din nou, verifica nivelul de ulei inainte de a merge la un mecanic. Reparatiile trebuie facute imediat pentru a preveni alte stricaciuni.

Lichid ars. Mirosul neobisnuit se detecteaza cand verifici nivelul de ulei, iar acest lucru poate fi cauzat de un filtru infundat, pompa de ulei defecta si de un nivel scazut al lichidului de transmisie. Prezenta lichidului maroniu insotit de un miros ars poate insemna daune grave, daca acest lucru nu este remediat. Cel mai bine ar fi sa drenezi fluidul si sa-l arunci. De asemena, filtrul s-ar putea sa fie foarte infundat si, in acest caz, se recomanda schimbarea lui cu unul nou. Este recomandat sa apelezi la un mecanic specializat in transmisii.

Dar, adu-ti aminte ca problemele la transmisie apar, cel mai adesea, din cauza nivelului scazut al uleiului. Verifica nivelul de lichid la fiecare sase luni. Este o asigurare ieftina impotriva reparatiilor costisitoare si va contribui la prelungirea vietii transmisiei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1152 :: 22.11MB