No SSO cookie

Rezolvarea problemelor transmisiei: cum sa afli ce este in neregula

voteaza
(0/ 0)
Rezolvarea problemelor transmisiei: cum sa afli ce este in neregula
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 

Cei mai multi iubitori de masini se incrunta numai la simpla mentionare a problemelor de transmisie. Ele  sunt cel mai adesea cauzate de neglijenta proprietarului. Aceasta componenta vitala nu ar trebui trecuta cu vederea atunci cand vine vorba de intretinerea corespunzatoare. In functie de modelul si marca masinii, transmisia poate varia ca design si functie, dar principiul ramane acelasi: nivelul corect al lichidului de transmisie este vital pentru buna functionare a masinii. Iata ce simptome sa urmaresti:

Scurgeri ale lichidului. Acestea pot fi cauzate de o varietate de factori, cum ar fi: un furtun slabit sau garnitura defecta. Verifica sub masina pentru a confirma scurgerea si cauta un lichid rosiatic. Ar fi recomandat sa duci masina la un mecanic specializat in repararea de transmisii, pentru verificare si/sau reparatii. Acest lucru poate fi rezolvat prin inlocuirea filtrelor interne sau externe,inlocuirea garniturii sau inasprirea suruburilor pentru a opri scurgerea. Aminteste-ti sa verifici nivelul uleiului in mod regulat.

Sunetul scos de transmisie. Acest sunet apare cand nivelul uleiului nu este corespunzator sau diferite parti sunt uzate sau stricate. Daca apar zgomote in timp ce conduci, trebuie sa mergi la mecanic imediat. Dar verifica nivelul de ulei inainte de a merge la mecanic si completeaza daca este necesar, fiindca zgomotul poate fi produs si daca uleiul nu este la nivelul corespunzator.

Alunecarea schimbatorului de viteze. Aceasta problema necesita echipament specializat pentru a putea fi detectata. Greutatea in schimbarea vitezelor se poate datora deteriorarii transmisiei, nivelului scazut de ulei, lipsa benzii de ambreiaj etc. Din nou, verifica nivelul de ulei inainte de a merge la un mecanic. Reparatiile trebuie facute imediat pentru a preveni alte stricaciuni.

Lichid ars. Mirosul neobisnuit se detecteaza cand verifici nivelul de ulei, iar acest lucru poate fi cauzat de un filtru infundat, pompa de ulei defecta si de un nivel scazut al lichidului de transmisie. Prezenta lichidului maroniu insotit de un miros ars poate insemna daune grave, daca acest lucru nu este remediat. Cel mai bine ar fi sa drenezi fluidul si sa-l arunci. De asemena, filtrul s-ar putea sa fie foarte infundat si, in acest caz, se recomanda schimbarea lui cu unul nou. Este recomandat sa apelezi la un mecanic specializat in transmisii.

Dar, adu-ti aminte ca problemele la transmisie apar, cel mai adesea, din cauza nivelului scazut al uleiului. Verifica nivelul de lichid la fiecare sase luni. Este o asigurare ieftina impotriva reparatiilor costisitoare si va contribui la prelungirea vietii transmisiei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1030 :: 17.87MB