No SSO cookie

Prezentare Infiniti

voteaza
(0/ 0)
Prezentare Infiniti
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Infiniti a prezentat si varianta europeana al noului sedan M la Salonul Auto de la Geneva. Din masina de categoria inalta-medie destinata sa fie concurentul BMW serie 5, vor fi variante pe benzina, diesel si hibrid.

 
 

Nu doar de pe varianta innoita al G37 si masinile de agrement cu motoare diesel a cazut prelata, la Salonul Auto de la Geneva, ci si de pe sedanul nou–nout M. Asemanator modelului mai mic, noutatea destinata ca o rivala BMW serie 5 si Mercedes clasa E a fost dezvaluita inca inaintea expozitiei. M37 ajunge in Europa la toamna, iar M30d va ajunge ca hibrid pe piata inca din 2011.

Asemanator mai multor modele Infiniti, si M-ul este construit pe platforma FM cu tractiune pe spate, in fata sunt suspensii cu brate duble, iar in spate suspensii de tip multilink. Limuzina care se mandreste cu coeficient aerodinamic de 0,27 este construit pe schelet de otel, dar usile, capota motor si portbagajul sunt realizate din aluminiu.

Nici pana acum nu erau plangeri la adresa materialelor Infiniti, insa la varianta M s-au straduit cu o realizare si mai buna decat pana acum, si cercetatori universitari au fost atrasi in proiect, ca sa se realizeze cele mai moi acoperiri posibile. Distanta dintre axe e de 2,9 metri, Infiniti asigura un spatiu suficient de larg pentru 5 persoane.

M-ul a debutat in Europa cu binecunoscutul motor V6 de 3,7 litri si 320 CP si dieselul V6 provenit de la Renault dar modificat de-a binelea, si va fi de gasit doar cu schimbator automat cu 7 trepte comandabil de pe volan.

In sistemul de stabilizator de curs se pot selecta modurile Standard, Eco, Sport si Snow. Modul economic activeaza Eco Pedala, care emite usoara rezistenta la apasarea nejustificat de puternica al pedalei de acceleratie si asa se poate economisi combustibil.

Sub numele de Blind Spot Intervention au montat in masina un sistem, care poate interveni in condus daca soferul ar dirija masinii sub distanta legala. Si, in afara de asta, au dotat M-ul cu sisteme de securitate active. Au realizat automatizari care mentin distanta si viteza, cu functie de urmarire lenta, sistem de atentionare de depasire a distantei legale, sistem de avertizare pentru ciocniri, sistem de avertizare si prevenirea parasiri benzii, si daca toate astea nu ajung, exista si functiune inteligenta de asistent de frana in caz de pericol.

Functiunea de scadere activa a zgomotului asigura ca in spatiul calatorilor sa nu ajunga sunetele din motor de frecventa joasa, nedorite. Din difuzoarele spatiului de calatori se propaga zgomote de faza opusa, stingand astel zgomotul de baza.

Aparatura de clima fara curent de aer, Forest Air calmeaza soferul cu mirosurile naturii, Dynamic Cornering Assistance care distribuie puterea de frana in mod inteligent usureaza atacarea curbelor. In modelele cu dotari sportive va fi si o serie cu tractiunea 4x4.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0800 :: 17.78MB