Caroseria a fost proiectata dupa importante repere aerodinamice, multumita acestora coeficientul aerodinamic al i-flow-ului este doar 0,25. Motorul diesel utilizat in sistemul hibrid are 1,7 litri, insa Hyundai nu a facut publice nici performanta motorului cu ardere interna si nici performanta motorului electric. Au incorporat un schimbator cu sase trepte cu dubla cuplare si acumulatoarele sunt din polimer-litiu. Coreenii declara un consum mediu de 3 litri si emisie de dioxid de carbon 85g/km.
Acoperirea exterioara este realizata cu “metal lichid”, in dezvoltarea acestuia au fost ajutati de concernul de produse chimice BASF. Tot la Geneva a debutat si varianta innoita al compactului i30 sub numele de i30u, despre asta nu au dat detalii insa, fabricarea lui va incepe imediat. Putem asadar sa fim pregatiti pentru schimbari importante la improspatarea modelului Cee’d.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!