No SSO cookie

Noul Renault Megane CC in imagini oficiale

voteaza
(0/ 0)
Noul Renault Megane CC in imagini oficiale
Utile · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pe baza datelor preliminare Renault, a fost de la sine inteles ca noul Megane CC va fi un pas mare inainte fata de predecesorul lui, imaginile oficiale nici nu au contramandat asta. Nu a fost fals nici capota de sticla, coupe-cabrio-ul intr-adevar a primit un tavan transparent, la care deschiderea si inchiderea dureaza 21 de secunde.

 
 

Este un truc mare legat de sticla fumurie acela ca marginile i-au fost facute din metal negru, asa creaza un efect ca si cum toata capota ar fi transparenta. Renault spune ca nici un concurent din categorie nu poate sa se mandreasca cu acoperis de sticla mai mare ca Megane CC.

Cu acoperis inchis, volumul portbagajului Megane CC este 417 litri, iar ca si cabrio ofera 211 litri de spatiu pentru bagaje. Pe paleta coupe-cabrio va fi si un schimbator cu dubla cuplare, asta va fi de gasit pentru dieselul de 1,6 de 110 CP. Renault spune ca va scade emisia CO2 cu 17 la suta fata de  automatele obisnuite.

Blocul pe benzina de doi litri de 150CP poate sa fie asociat si cu schmbatorul CVT fara trepte, de altfel ne putem astepta la motoarele binecunoscute al seriei Megane. Intre spatarele de metal ale scaunelor din spate, Renault a montat un ventilator din sticla de marime mica, cu ajutorul acestuia pana la viteza de 90 km/ora se poate calatori fara curent pe aer, asa afirma ei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Woow! E super;am si eu exact la fel si este super frumoawsa!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2102 :: 14.07MB