Este un truc mare legat de sticla fumurie acela ca marginile i-au fost facute din metal negru, asa creaza un efect ca si cum toata capota ar fi transparenta. Renault spune ca nici un concurent din categorie nu poate sa se mandreasca cu acoperis de sticla mai mare ca Megane CC.
Cu acoperis inchis, volumul portbagajului Megane CC este 417 litri, iar ca si cabrio ofera 211 litri de spatiu pentru bagaje. Pe paleta coupe-cabrio va fi si un schimbator cu dubla cuplare, asta va fi de gasit pentru dieselul de 1,6 de 110 CP. Renault spune ca va scade emisia CO2 cu 17 la suta fata de automatele obisnuite.
Blocul pe benzina de doi litri de 150CP poate sa fie asociat si cu schmbatorul CVT fara trepte, de altfel ne putem astepta la motoarele binecunoscute al seriei Megane. Intre spatarele de metal ale scaunelor din spate, Renault a montat un ventilator din sticla de marime mica, cu ajutorul acestuia pana la viteza de 90 km/ora se poate calatori fara curent pe aer, asa afirma ei.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 26 December 2010 09:47
Woow! E super;am si eu exact la fel si este super frumoawsa!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!