Noua generatie al Magentis-ului a primit o forma vizibil mai dinamica decat varianta lui anterioara. Liniile sportive s-au modificat odata cu cresterea distantei dintre axe, caroseria proiectata mai lata si aplatizata decat cele anterioare, si linia plafonului ca la coupe. Vor sa devina modele puternice din categoria mijlocie, ceea ce este greu in lumina concurentei si a insuccesului din trecut.
Designerul Sef, Peter Schreyer si colegii lui lucreaza la o noua imagine de marca in care se potriveste foarte bine sedanul.
In Europa dieselul de 2 litri va ramane poate cel mai popular, pana cand din modele pe benzina tot din variantele de 2 litri vor deveni mai populare. S-a convenit sa se treaca la denumiri pe baza de numere, iar acestea vor fi introduse initial in Coreea.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!