No SSO cookie

Noile Audi A1 si hibridul A8

voteaza
(0/ 0)
Noile Audi A1 si hibridul A8
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Surpriza lui Audi la Geneva este varianta electrica al Audi, mini-ul de fapt este un model hibrid cu conectoare si motor Wenkel. Audi A8 a fost dotat cu motor pe benzina de doi litri.

 
 

Audi  a prezentat si varianta electrica din A1 la Geneva, hibridul cu conectori poate sa fie primul model de fabricatie in serie al celor de la Ingoldstadt. Asemanator conceptelor electrice anterioare, si mini a primit prenumele de e-tron iar motorul electric a fost construit pe prima axa.

Performanta durabila a unitatii electrice este de 83 de cai putere, dar e capabil si de 102 de cai putere. La pornire, presiunea de cuplu  este 140 de Nm iar maximul poate sa fie 240 de Nm. Schimbatorul e cel mai simplu cu putinta, are trepte in fata, una in spate (marsarier) si punctul zero (punctul mort). Acumulatoare litiu-ion alimenteaza motorul electric si are o autonomie de 50 de kilometri.

Nici in oras nu este sigur ca atat este suficient, deci au incorporat un motor Wankel, mic de 254 centimetru cub sub portbagaj care functioneaza ca si generator. Puterea e doar 20 de cai putere, rezervorul de 12 litri dar si asa asigura o autonomie suplimentara de 200 de kilometri. Consumul mediu combinat este 1,9 litri la 100 de kilometri, emisia CO2 e doar 45 de grame la kilometru.

Hibridul A8 a debutat tot ca si prototip, aici langa unitatea electrica a ajuns motor turbo de 2 litri. Blocul de ardere interna stie 211 cai putere si 350 de Nm presiune de cuplu, motorul electric are 45 cai putere si presiune de cuplu de 211 Nm. Ca si putere combinata Audi a precizat 245 de cai putere si un cuplu de 480 de Nm, hibridul A8 ajunge la 100 in 7,6 secunde. Consumul este de 6,2 litri iar emisia de CO2 144 grame la kilometru.

Hibridul cu valoare integrala a fost dotat cu schimbator automat de opt trepte, deci A8 poate sa mearga si doar cu motorul electric. Distanta maxima de actiune este de 2 kilometri, viteza cea mai mare posibila este de 65 de kilometri/ora in acest mod de functionare. Acumulatoare litiu-ion completeaza sistemul, care apar inca in acest an in Q5.

 

Cuvinte cheie:
Audi |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0762 :: 17.78MB