Este de neinteles de ce nu folosesc dieselul V6 de 3 litri cu un mers mai fin in Murano, care aduce o performanta de 231 cai putere in variantele innoite al modelelor Navara si Pathfinder. In loc de asta Murano va trebui sa se multumeasca cu vechiul motor de patru cilindri, care a fost putin modificat pentru masina de agrement din segmentul de lux. Presiunea de injectie a crescut de la 1800 la 2000 de bari, motorul a primit un nou cap de cilindru si alimentare turbo cu geometrie variabila, asfel performanta i-a crescut de la 175 la 190 de cai putere, iar presiunea de la 403 la 450 de Nm. In loc de schimbator manual, se poate cumpara cu schimbator automat cu sase trepte si cu tractiune 4x4, incepand din toamna anului curent.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!