No SSO cookie

Motorizari noi la Audi Q7

voteaza
(0/ 0)
Motorizari noi la Audi Q7
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a reimprospatat oferta modelului Q7, din 5 motorizari 3 fiind absolut noi. Ca si aspect nu s-a schimbat deloc SUV-ul.

 
 

Ca sa vedem ceva nou de la Audi Q7, suntem nevoiti sa asteptam pana in anul 2012. Pana atunci marca germana incearca sa faca mai atragatoare SUV-ul cu noi motorizari. In aspect nu ne-a adus nimic nou improspatarea, dar au aprut trei motoare noi, iar de acum incolo Audi ofera si o cutie automata cu 7 trepte.

Motorul de 3,6 litri, V6 benzina, a fost inlocuit cu unul de 3 litri compresor, care va fi disponibil in doua variante de putere/cuplu (272 CP / 400 Nm, 333 CP / 440 Nm) . Cel cu putere mai mica este descedentul motorului de 3,6, avand putere similara. Versiunea cu 333 CP va inlocui motorul de 4,2 litri, V8, care a fost ceva mai puternic. Aceasta motorizare accelereaza SUV-ul in 6,9 secunde la 100 km/h. Consumul mediu la ambele modele este de 10,7 litri.

Si dieselul V6 este improspatat, astfel a pierdut 20 kg din greutate, dar puterea si cuplul au ramas neschimbate: 240 CP / 550 Nm. Optimizarile au adus o scadere de 1,7 litri, astfel consumul mediu este de 7,4 litri. Audi pregateste si modelul Euro 6 – numit Clean-Diesel –, dar acest model va avea un consum mediu de 8,4 litri.

Motorul de 4,2 litri, V8 diesel a primit injectie noua, puterea a ramas 340 CP, consumul a scazut cu 0,7 litri, iar cuplul a crescut cu 40, atingand 800 Nm. Motoarele cu 6-8 cilindri au cutie automata tiptronic cu 8 trepte. Echipamentul standard contine si sistemul start-stop. Nu s-a schimbat modelul superior. V12-le are 500 CP si cuplu de 1000Nm.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0909 :: 22.11MB