No SSO cookie

Motorizari noi la Audi Q7

voteaza
(0/ 0)
Motorizari noi la Audi Q7
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a reimprospatat oferta modelului Q7, din 5 motorizari 3 fiind absolut noi. Ca si aspect nu s-a schimbat deloc SUV-ul.

 
 

Ca sa vedem ceva nou de la Audi Q7, suntem nevoiti sa asteptam pana in anul 2012. Pana atunci marca germana incearca sa faca mai atragatoare SUV-ul cu noi motorizari. In aspect nu ne-a adus nimic nou improspatarea, dar au aprut trei motoare noi, iar de acum incolo Audi ofera si o cutie automata cu 7 trepte.

Motorul de 3,6 litri, V6 benzina, a fost inlocuit cu unul de 3 litri compresor, care va fi disponibil in doua variante de putere/cuplu (272 CP / 400 Nm, 333 CP / 440 Nm) . Cel cu putere mai mica este descedentul motorului de 3,6, avand putere similara. Versiunea cu 333 CP va inlocui motorul de 4,2 litri, V8, care a fost ceva mai puternic. Aceasta motorizare accelereaza SUV-ul in 6,9 secunde la 100 km/h. Consumul mediu la ambele modele este de 10,7 litri.

Si dieselul V6 este improspatat, astfel a pierdut 20 kg din greutate, dar puterea si cuplul au ramas neschimbate: 240 CP / 550 Nm. Optimizarile au adus o scadere de 1,7 litri, astfel consumul mediu este de 7,4 litri. Audi pregateste si modelul Euro 6 – numit Clean-Diesel –, dar acest model va avea un consum mediu de 8,4 litri.

Motorul de 4,2 litri, V8 diesel a primit injectie noua, puterea a ramas 340 CP, consumul a scazut cu 0,7 litri, iar cuplul a crescut cu 40, atingand 800 Nm. Motoarele cu 6-8 cilindri au cutie automata tiptronic cu 8 trepte. Echipamentul standard contine si sistemul start-stop. Nu s-a schimbat modelul superior. V12-le are 500 CP si cuplu de 1000Nm.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7431 :: 17.86MB