Subiectul principal al materialului video este varianta sport AMG, cu 6208 centimetri cubi, dotat cu motor de aspiratie V8. Presiunea de cuplu de 630 Nm a sursei de putere ansamblat manual, ajunge la roti printr-un schimbator automatizat de 7 trepte. In masina prezentata in materialul de care aminteam, probabil a fost incorporat si diferentialul autoblocant, care se poate obtine pentru costuri suplimentare.
Acesta varianta sport ajunge la 100 km/ora in 4,3 secunde, iar electronica permite accelerarea pana la 250km/ora. In materialul video se aude muzica placuta si moale, dar chiar si asa, sunetul specific lui V8 ne ridica parul pe spate.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!