Seria de rechemari care cuprinde toata lumea (aproape zece milioane) nu este doar o problema exclusiva Toyota; pedalele de acceleratie care se blocheaza pot submina toata industria auto japoneza. Toyota a anuntat deja ca pentru a preveni accelerarile involuntare, va incorpora un sistem de frana in masinile sale care la apasarea concomitenta a pedalei de acceleratie si frana va da prioritate celei din urma si, din motive de siguranta, va opri motorul instantaneu.
Nissan deja detine un sistem asemanator, iar Mazda a anuntat ca va asambla un sistem de acest gen in toate modelele noi. Purtatorul de cuvant al fabricii spune ca niciunde in lume nu poate sa se iveasca vreun caz cu modelele Mazda, in care chiar sa fie nevoie de acest sistem, actiunea are doar rol preventiv si vizeaza pastrarea increderii cumparatorilor.
Cei de la Mazda nu au declarat cand va incepe asamblarea noilor sisteme de frana, asa ca nu putem sti cand vor aparea modelele dotate cu dotarea extra de securitate. Dintre marii fabricanti japonezi Honda, Mitsubishi, Subaru si Suzuki nu au decis inca daca-si vor urma rivalii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!