Una dintre specialitatile Salonului Auto de la Geneva de anul trecut a fost masina-concept electrica EDAG. Mica masina stie sa comunice cu mediul lui cu lumini si, desi inca este departe de fabricarea in serie, pare sa fie o directie de dezvoltare promitatoare.
Anul acesta EDAG a perfectionat bazele tehnologice: a creat o structura cu retea spatiala pentru concept. In cazul fiecarei masini electrice greutatea este de o importanta cheie, Noua baza gen EDAG se poate folosi indepand de la masini mici, pana la modele din categoria medie. Cu ajutorul ei se pot crea masini de 1,2 tone sau mai usoare, in aceasta greutate deja este inclus si un pachet de acumulatoare care asigura o raza de actiune de 150 de kilometri.
Asta este mai putin cu 35 de kilograme decat greutatea tesla Roadster, fata de Mini E minusul este de 265 kilograme. Conform comunicatului EDAG oricare fabricant poate sa optimizeze noua structura la propriile necesitati cu cheltuieli minime.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!