No SSO cookie

Lista de verificare in cazul inspectiei anvelopelor

voteaza
(0/ 0)
Lista de verificare in cazul inspectiei anvelopelor
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De fiecare data cand mergi la drum lung cu masina, ar trebui sa verifici complet anvelopele. In paragrafele de mai jos sunt prezentate aspectele care trebuie verificate in cadrul unei inspectii la anvelope.

 
 

Uzura anvelopelor

Este, probabil, cea mai importanta parte a inspectiei anvelopelor. Uzura trebuie sa fie minim 2/32 pentru a fi in limita legala, si cel putin 4/32 daca ai de gand sa faci o calatorie lunga, pentru a asigura aderenta corecta pe parcursul calatoriei. Asigura-te ca nu exista taieturi sau rupturi pe anvelope. In timpul inspectiei, asigura-te ca nu exista cuie, pioneze sau alte obiecte infipte in roata. In caz contrar, trebuie reparate.

Umflarea anvelopelor

Umflarea corespunzatoare a rotilor va asigura uzura minima si consum optim pe perioada calatoriei. Umflarea corespunzatoare mai inseamna, de asemenea, ca anvelopele tale vor putea elimina caldura acumulata la nivelul lor. Presiunea recomandata este de 450 g/6,5 cm².

Rotatia anvelopelor

Anvelopele de mare performanta din ziua de azi sunt directionale. Ceea ce inseamna ca sunt create sa se roteasca la viteza mare intr-o singura directie. Rotirea lor inversa la viteze mari le poate face sa cedeze, cu consecinte catastrofice. Directia de rotire adecvata este este marcata pe partea laterala a anvelopei.

Conditia anvelopelor

Priveste anvelopele cu atentie. Asigura-te ca nu exista crapaturi pe partile marginale. Daca ai de gand sa pleci intr-o calatorie lunga, ar trebui sa schimbi orice anvelopa care prezinta multe crapaturi in laterale deoarece pot cauza spargeri atunci cand presiunea si caldura se acumuleaza in ele pe perioada rularii.

Paragrafele precedente contin patru aspecte de verificat inainte de a merge intr-o calatorie lunga. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1362 :: 17.86MB