No SSO cookie

Lista de verificare in cazul inspectiei anvelopelor

voteaza
(0/ 0)
Lista de verificare in cazul inspectiei anvelopelor
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De fiecare data cand mergi la drum lung cu masina, ar trebui sa verifici complet anvelopele. In paragrafele de mai jos sunt prezentate aspectele care trebuie verificate in cadrul unei inspectii la anvelope.

 
 

Uzura anvelopelor

Este, probabil, cea mai importanta parte a inspectiei anvelopelor. Uzura trebuie sa fie minim 2/32 pentru a fi in limita legala, si cel putin 4/32 daca ai de gand sa faci o calatorie lunga, pentru a asigura aderenta corecta pe parcursul calatoriei. Asigura-te ca nu exista taieturi sau rupturi pe anvelope. In timpul inspectiei, asigura-te ca nu exista cuie, pioneze sau alte obiecte infipte in roata. In caz contrar, trebuie reparate.

Umflarea anvelopelor

Umflarea corespunzatoare a rotilor va asigura uzura minima si consum optim pe perioada calatoriei. Umflarea corespunzatoare mai inseamna, de asemenea, ca anvelopele tale vor putea elimina caldura acumulata la nivelul lor. Presiunea recomandata este de 450 g/6,5 cm².

Rotatia anvelopelor

Anvelopele de mare performanta din ziua de azi sunt directionale. Ceea ce inseamna ca sunt create sa se roteasca la viteza mare intr-o singura directie. Rotirea lor inversa la viteze mari le poate face sa cedeze, cu consecinte catastrofice. Directia de rotire adecvata este este marcata pe partea laterala a anvelopei.

Conditia anvelopelor

Priveste anvelopele cu atentie. Asigura-te ca nu exista crapaturi pe partile marginale. Daca ai de gand sa pleci intr-o calatorie lunga, ar trebui sa schimbi orice anvelopa care prezinta multe crapaturi in laterale deoarece pot cauza spargeri atunci cand presiunea si caldura se acumuleaza in ele pe perioada rularii.

Paragrafele precedente contin patru aspecte de verificat inainte de a merge intr-o calatorie lunga. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5553 :: 17.86MB