Lyons a fost de asemenea interesat de motoarele de curse, in special de rezistenta in timpul curselor ca Le Mans. Echipa sa a castigat 5 tiluri Le Mans – 2 cu C-type (1951,1953), 3 cu D-type (1955, 1956, 1957). Dupa o perioada de pauza de 20 de ani, in parteneriat cu TWR, a castigat alet doua Le Mans, XJR-9LM (1988), XJR-12 (1989) – si doua World Sports Car Championships - XJR-8 (1987) si XJR-14 (1991).
1960
XJ6 a fost introdus in productie in 1968 si inca mai aduce beneficii companiei si azi.
1970
V12 a fost prezentat la un salon auto in 1972, masina se numea XJ12. In anii '70, reputatia companiei a fost in cadere, pana la revenirea din anii 1990. Retragerea lui Sir William Lyons in 1972 a fost probabil unul dintre motive. Acesta a murit in 1985, iar Jaguar a pierdut foarte mult capital si a fost preluata de British Leyland.
In 1984, Jaguar a devenit din nou independent, dar masinile erau mult mai putin atragatoare decat in perioada Lyons. Designul XJ-S din 1975 a fost un dezastru. Calitatea constructiei si eficienta productiei nu au fost imbunatatite.
1990
In 1993, o noua linie de productie a fost deschisa la Browns Lane, iar calitatea constrictiei a fost imbunatatia. Apoi a fost introdus un nou motor, dupa douazeci de ani, AJ-V8, desi era produs la o fabrica Ford. Lansarea modelui S-Type in 1998 ar fi trebuit sa ridice Jaguar la inaltimea masinilor BMW sau Mercedes.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!