No SSO cookie

Istoria Mercedes-Benz – 1960-2000

voteaza
(0/ 0)
Istoria Mercedes-Benz – 1960-2000
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In 1961 vehiculele Mercedes-Benz au oferit mai multa siguranta soferilor. Cercetarile Daimler-Benz au fost totdeauna axate pe siguranta centurii amplasate pe scaunul soferului. Acestea au disponibile din 1957, iar in 1961, compania a inceput sa echipeze cu centuri de siguranta toate vehiculele, ca dotare stadard.

 
 

1963 – un nou „Grand Mercedes”. Daimler-Benz a prezentat un nou model: 600, o masina cu superlative din orice punct de vedere si echipata cu o gama vasta de sisteme electrice, pneumatice, hidraulice, 2.600 de unitati au fost vandute pana 1981.

1974 – noi vehicule decapotabile. Anii `70 au avut propriul lor SL. Uneltele folosite fusesera luate de seria 8. Mai mult decat predecesorii sai, aceste vehicule noi au subliniat mai mult eleganta decat sportivitatea.

1977 – un Mercedes complet nou. Modelul W 123 T prezentat 1977 au constituit un nou punct de plecare in seriile Mercedes. Litera „T” era folosita pentru „turism” si „transport”.

1979 – Noua S-Class isi face debutul. Asieta cromata apartinuse predecesorului sau. In locul acesteia, compania a pledat pentru un design functional care folosea bare de protectie din plastic. Coeficientul de aerodinamicitate era cu 0.36 mai redus decat celelalte masini din perioada respectiva.

1982 – Mercedes are un nou format. La sfarsitul anului, noua serie W 201 a fost lansata pe piata. Cu noua lor forma si noul mecanism de condus, aceste masini compacte au iscat discutii aprinse.

1984 - Daimler-Benz a introdus noua serie de masini de marime medie, W 124, care incorporau cateva elemente noi in ceea ce priveste siguranta pasiva. Erau echipate cu centuri-tensiometru pentru sofer si pentru pasagerul din dreapta ca dotare standard, dar si cu airbag ca dotare optionala.

1989 – Silver Arrows se intoarce din nou pe scena. Inainte de primul eveniment din Suzuka, Mercedes C 9’s fusesera revopsite in argintiu. Silver Arrows au facut ca intoarcerea sa merite. Silver Arrows au castigat 7 din 8 curse, inlcuzand un dublu castig in cursa de 24 de ore de la Le Mans.

1993 – Mercdes-Benz a fost primul producator din lume care a echipat cu un motor cu 4 valve o masina de pasageri. Noul motor, care alimenta noile modele E-class, ofereau un plus de performanta, erau mai silentioase si mult mai longevive.

1994 – Renasterea roadsterului. Conceptul SLK pentru o decapotabila mica a avut un succes enorm cand a fost prezentat la Turin Motor Show. SLK insemna "sportlich", "leicht" and "kurz = scurt". Vehiculul cu doua locuri din Stuttgart a fost cel mai incitant Mercedes dintr-o lunga perioada. Echipat cu o tehologie de siguranta de ultima generatie si oferind un motor in line de 4 cilindri cu sau fara compresor, dezvolta un maximum de 150 sau 250 cp. Aceasta noua masina de vis a inceput sa iasa din productie din uzina din Bremen la incepeutul anilor 1996. Va scrie un noul capitol in lunga istorie a companiei si va consitui o traditie in materie de vehicule roadster. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2996 :: 18.68MB