No SSO cookie

Detectorul si aparatul antiradar in Europa (2)

voteaza
(0/ 0)
Detectorul si aparatul antiradar in Europa (2)
Utile · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prevederi legislative privind utilizarea si detinerea dispozitivelor de detectare a radarelor si aparatelor antiradar in tarile europene (partea 2)

 
 

Danemarca: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica/pedeapsa: nu avem reglementari.

Elvetia: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica: infractiune, nu avem reglementari cu privire la pedepse.

Estonia: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica/pedeapsa: nu avem reglementari.

Finlanda: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica/pedeapsa: nu avem reglementari.

Franta: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica: contraventie, se pedepseste cu amenda de 1.500 Euro sau de 750 Euro daca amenda este platita pe loc.

Germania: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica: contraventie, se pedepseste cu amenda de 75 Euro, precum si 4 puncte de penalizare; au dreptul de a confisca dispozitivul de detectare a radarului, pe cel antiradar,precum si sistemele de navigatie cu functie de detectare a radarului.

Grecia: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica: nu avem reglementari, se pedepseste cu amenda ce poate atinge suma de 2000 Euro, suspendarea permisului de conducere pe o perioada de 30 de zile si confiscarea actelor si a placutelor de inregistrare ale autoturismului pentru 60 de zile.

Irlanda: detector radar interzis. Aparat antiradar interzis. Incadrare juridica: nu avem reglementari, pedeapsa ramane la latitudinea instantelor judecatoresti

Corvin

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1136 :: 17.86MB