Prima masina BMW a fost 3/15 PS, cunoscuta ca Dixi DA 1. La inceput, Dixi DA 1 nu a fost mai mult decat un Austin 7, produs sub licenta de Eisenach Fahrzeugfabrik, in Germania. BMW a apelat la aceasta companie in noiembrie 1928, atunci cand a decis sa produca masini. Dixi DA 1 a fost produsa din 1927 si pana in 1929.
Prima BMW Dixi a fost Dixi DA 2, fabricata la sfarsitul lui 1929. A fost prima masina care a avut faimoasa emblema bleu/alba a BMW. DA 2 era, in mare parte, la fel ca Dixi DA 1, dar cu cateva imbunatatiri semnificative, precum scaunele ajustabile si franele mai bune.
Din 1930 a fost disponibil si modelul DA3. Masina era un Roadster cu doua locuri, cu un motor 18 HP cu 4 cilindri, care putea atinge 100 km/h. Au fost fabricate nu mai putin de 150 de modele DA3. Dixi DA 2 a fost disponibil pana in 1932, cand licenta cu Austin a expirat.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!