Au aparut noi informatii de la producatori, dar si grafice independente despre noul BMW 3, care, dupa toate asteptarile, va fi prezentat publicului in anul 2012. Asa se stie ca noua creatie se construieste pe baza modelul 5, prezentat anul trecut. Ampatamentul va fi prelungit, cu toate acestea masina va fi mai usoara fata de predecesorul ei.
In loc de patru, se vor construi cinci variante: pe langa sedan, combi, coupe si cabrio va exista si un hatchback Gran Turismo cu doua usi, care va semana cu varianta GT a modelului 5. Cabrioletul va primi un acoperis nou, otelul greu va fi schimbat in panza, fapt ce va imbunatati impresia de conducere.
Actualele motoare cu sase cilindri ar putea fi schimbate cu motoare turbo mai mici cu patru cilindri, exceptie facandu-se de la modelul M3: acesta primeste un electromotor V8 turbo dublu, adica se transforma in hibrid. Alte surse vorbesc despre un motor cu sase cilindri de 450 CP si despre luarea de adio de la sedan-uri, cu toate acestea, toti fiind de acord ca sistemul start-stop va fi dotare de baza in toate modelele 3.
A cauzat mari nemultumiri declaratia BMW, cum ca in viitor se vor produce si masini cu tractiune fata. Directorul general, Norbert Reithofer, a motivat aceasta decizie prin aducerea la cunostinta a unei evaluari, din care reiese ca 80% din cumparatorii seriei 1 cred ca sunt posesorii unei masini cu tractiune fata. Dupa Reithofer, acest rezultat a fost o surpriza, dar in acelasi timp si o veste buna: din declaratia BMW, asta ar insemna ca clientii ar putea accepta un model cu tractiune fata.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!