BMW prezinta sub numele de Concept 5 Series Active Hybrid, varianta hibrid pentru conceptul serie 5; au combinat motorul pe benzina in sase cilindri in linie cu un motor electric. Bavarezii sustin ca au dezvoltat mai departe tehnologia din X6 si limuzina 7, datorita acestora au reusit sa scada cu 10% consumul si emisia de materiale poluante ale sistemului a carui performanta integrala este de 306 CP.
BMW nu a publicat date exacte, insa, in orice caz, la modelul 7 sistemul de propulsie de 465 CP consuma 9,4 litri. Hibridul serie 5 a primit si schimbatorul automat ZF cu opt trepte, cunoscut deja din modelul 7, si binenteles are si sistem start-stop. La accelerari, motorul electric da un impuls extra, dar hibridul 5 e capabil sa functioneze si doar cu propulsie pur electrica un timp scurt.
Motorul electric de 40 kW a fost incorporat intre blocul de sase cilindri si schimbator, electronic se supravegheaza greutatea actuala a masinii si se are grija de incarcarea acumulatoarelor incorporate in portbagaj, in conformitate cu situatia actuala.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!