No SSO cookie

Tiret Coupe bazat pe LSE Design Range Rover Sport!

voteaza
(0/ 0)
Tiret Coupe bazat pe LSE Design Range Rover Sport!
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tiret Coupe este bazat pe creatia LSE Design Range Rover Sport!

 
 
Firma de bijuterii din New York Tiret si firma de design auto britaniac LSE, cunoscuti pentru conversia lor Range Rover Sport cu doua usi, au lucrat impreuna pentru a construi modelul Tiret Coupe. Bazat pe Range Rover Sport, modelul Tiret Coupe e construit cu diamante si precizie elvetiana, dupa cum afirma chiar cei de la Tiret, alaturi de alte materiale de lux. Acest SUV include o cantitate impresionanta de diamante incluse in bordul masinii, alaturi de un ceas de lux marca Tiret. Creatorul de ceasuri al celor de la Tiret, Daniel Lazar, a realizat designul instrumentelor de masurare de pe bord si a ceasului in asa fel incat sa ofere un aspect cu adevarat unic. Scaunele sunt si ele de cea mai inalta calitate realizate de Nappa. Pentru acest model inginerii au realizat arcuri de roti mari, largi pentru a face fata jantelor de 22 de inch LSE din aliaj. Tevi de esapament din crom sunt un element important al pachetului care include faruri cu LED, elemente exclusiviste din lemn si un plafon panoramic din sticla. Dezvelit acum cateva zile la salonul Baselworld 2009 in Elvetia, Tiret Coupe e exemplu clar ca pentru unii oameni nu exista notiunea de recesiune economica.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5469 :: 17.87MB