Noua varianta se numeste Legacy STI si foloseste propulsorul boxer de doi litri supraalimentat. Puterea maxima dezvoltata de acest motor ajunge la 260 CP, fapt care plaseaza acest motor peste marele trei litri aspirat de pe varianta de serie.
O curiozitate este echiparea noii masini cu o transmisie automata cu cinci rapoarte. Optional este disponibila si o cutie de viteze manuala cu 6 trepte realizata de specialistul Prodrive.
Noul model vine cu jante sport pe 18 inch cu talon mic. La interior noua versiune vine cu o sumedenie de gadgeturi de top precum sistemul de navigatie cu Head Up Display si sistemul audio semnat McIntosh.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 10 September 2009 21:14
tare
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!