Daca este ceva ce abunda la McLaren MP4-12C, aceasta este puterea provenita din motorul V8, de 3,8 litri, twin-turbo, amplasat central, care ofera, in varianta standard, 600 CP si un cuplu motor de 600 Nm.
Totusi, tunerii texani de la Hennessey Performance au convingerea ca acesta poate mai mult, fiind decisi sa adauge hergheliei inca 200 CP.
Noul pachet denumit Twin Turbo HPE800, creat de americani, aduce mai multe schimbari la motorul in opt cilindri, printre care, un sistem de evacuare realizat din titanium, un intercooler nou si un alt sistem deadmisie, toate ridicand performanta la 800 CP.
Transmisia a primit, de asemenea, o mica atingere din partea texanilor, in timp ce MP4-12C HPE800 va rula pe jante noi, realizate din aliaj, incaltate in pneuri Michelin.
Cei de la Hennessey au punctat faptul ca nu se vor atinge de suspensia si franele masinii, deoarece "suspensia si franele oferite de McLaren ar fi dificil de imbunatatit", dupa cum spune si comunicatul oficial al companiei de tuning.
Pentru o mai buna impresie artistica, a fost inclus si pachetul CarbonAero, un kit optic, care incorporeaza o gura de admisie frontala, noua, pozitionata central, cu evacuare directa prin capota motorului si diferite componente pentru intoerior, disponibile la comanda.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!