No SSO cookie

Audi TT-S realizat de MTM!

voteaza
(0/ 0)
Audi TT-S realizat de MTM!
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

MTM ofera o versiune de 380 CP si un cuplu motor maxim de 494 Nm a Audi TT-S Quattro!

 
 
MTM are un pachet de performanta pentru Audi TT-S Quattro cu S-Tronic care are performante mai bune decat varianta TT-RS. Oferta pentru motorul de 2 litri TFSI este un pachet de performanta ce mareste puterea pana la 380 CP si un cuplu motor maxim de 494 Nm. Pachetul include de asemenea frane Brembo cu etriere cu 8 pistoane, jante de 20 de inch MTM forjate cu cauciucuri Michelin Pilot Sport PS2 (245/30 ZR20), un spoiler spate si arcuri coborate. Pretul de baza pentru varianta de 2 litri TFSI TT-S Quattro este de 46.000 de euro. Varianta cu 380 de CP a MTM ajunge la un pret de 73.715 euro. Exista de asemenea o varianta ceva mai putin performanta de 330 CP si 420 Nm pentru cei care nu sunt de acord cu ideea de a stoarce fiecare picatura de putere din motorul destul de mic de 2 litri TFSI. Varianta de 330 CP este in esenta la fel ca si cea de 380 CP , avand practic aceleasi componente in mare. Ambele variante au o viteza maxima de 265 km/h si vin cu o transmisie S-tronic. Dar varianta cu 330 CP a TTS realizata de MTM costa cu mai mult de 10.000 de euro mai putin fata de varianta cu 380 CP, costand mai precis 63.103 euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2080 :: 22.19MB