Modelul exclusiv dispune de jante din magneziu, scaune cu monograma si numar de sasiu personalizata. De asemenea, “la pachet” este oferit, cadou, un ceas Aspen de 49.000 de dolari.
Puterea este furnizata de un motor realizat la comanda, un V8 de 7 litri supraalimentat prin compresor, ce furnizeaza, atentie, 1.250 CP si un cuplu demn de un camion mediu, de 1.500 Nm (cu 146 CP si 70 Nm peste ce ofera versiunea standard ST-1).
Cuplat la o transmisie secventiala cu sapte rapoarte, motorul ii permite lui ST-1 50S sa ofere un sprint 0-100 km/h de sub 3 secunde si o viteza maxima, limitata electronic, de 375 km/h.
Productia va fi limitata la trei exemplare, fiecare vopsit in alta culoare, realizata la comanda: Intense Red, Crystal White si Mediterranean Blue (foto). Pretul pentru ST-1 50S porneste de la 1,8 milioane de dolari (sau 1.252.300 euro).
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!