No SSO cookie

Vânzarile nolui model Skoda Octavia depasesc asteptarile

voteaza
(0/ 0)
Vânzarile nolui model Skoda Octavia depasesc asteptarile
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Porsche Romania, importator al marcilor Audi, VW, Porsche, SEAT şi Skoda anunţă vânzarea a peste 200 de unităţi Skoda Octavia, rezultat neaşteptat pentru o maşină lansată cu doar o lună în urmă.

 
 
[poza1s]La doar 30 de zile de la lansare, cel putin 6 romani devin zilnic posesori ai noii Skoda Octavia. Estimarile pana la sfarsit de an depasesc 500 de unitati vandute. Competitia tot mai puternica in clasa compacta aduce pentru client avantajul alegerii dintr-o varietate de modele si de motoare. Orice se cauta mai mult – fie ca este un design modern, un motor performant sau economic, confort interior sau nivel inalt de siguranta, clasa compacta este cea mai variata din aceste puncte de vedere. Prima Škoda Octavia a fost prezentată publicului în anul 1959. Era o versiune nouă a modelului Škoda 440, denumită şi Spartak. [poza2s] Škoda Octavia a fost extrem de populară în toata Europa. In afara pieţelor europene, automobilul a fost exportat în America de Sud şi Noua Zeelandă. Trecand prin alte 3 modernizari, întreaga gamă Octavia a fost supusă in 2000 unei semnificative îmbunătăţiri din punctul de vedere al designului. Constructorul a dorit sa faca puncte forte din fiabilitate, siguranţă şi calitate a fabricaţiei. Ceea ce a reusit a fost sa creeze o masina cu cel mai bun raport pret – calitate de pe piata europeana. Modelul curent a fost lansat in Romania in 30 septembrie 2004 si este disponibil incepand de la 10.600 euro (12.700 cu toate taxele incluse). Gama de motoare include benzina cu injecţie directă si diesel-uri economice, fara a face rabat de la performanta. Transmisia DSG, disponibila la modelul 2 litri TDI 140 CP, permite atât schimbarea automată, cât şi cea manuală a vitezelor, fără să reducă dinamismul automobilului. [poza3s]Consumul se optimizeaza cu aceasta transmisie, preluata de la VW si folosita de asemenea la modelele de top din gama Audi. Servodirecţia electromecanică are asistare variabilă şi în acelaşi timp consumă mai puţină putere. Tren de rulare este dotat cu punte spate tip multilink, oferind un plus de confort fata de generatia anterioara Octavia. Dotarea standard pentru toate modelele de Škoda Octavia include, printre altele, airbag pentru şofer, discuri de frână şi sistem ABS la toate roţile, ASR şi sitem de asistare a franarii, inchidere centralizată, centuri de siguranţă cu fixare în trei puncte pentru toate locurile, scaun şofer reglabil în înălţime, volan reglabil în înălţime şi adancime, semnalizatoare de direcţie integrate în oglinzile laterale, stergătoare tip aero, cu temporizarea intervalului de acţionare,si radiocasetofon “Melody” cu patru difuzoare amplasate în [poza4s]portierele din faţă, două sisteme ISOFIX pentru scaune pentru copii, amplasate pe scaunele din spate, sistem de avertizare pe planşa de bord, pentru cazul în care centura de siguranţă a şoferului nu este blocată, cârlige pentru haine amplasate pe montantul central, apărătoare pentru noroi faţă / spate. Toate automobilele Škoda Octavia sunt echipate, în dotarea standard, cu ABS (sistem care împiedică blocarea roţilor în timpul frânării) şi un sistem de asistare a frânării, fiind disponibil, opţional, şi sistemul ESP (sistem electronic de control al stabilităţii).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1758 :: 17.83MB