No SSO cookie

Volvo XC 90 a primit premiul "2003 Sport/Utility Vehicle Of the Year"

voteaza
(0/ 0)
Volvo XC 90 a primit premiul
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cunoscuta revista auto americana Motor Trend a anuntat drept cistigator al selectiei sale "Sport/Utility Vehicle of The Year" modelul Volvo XC90. Cistigatorul trofeului, Volvo XC 90 a fost ales dintre 14 modele concurente, in urma unei atente testari si evaluari.

 
 
[poza1s] Eligibilitatea modelelor din concurs a presupus ca fiecare dintre acestea sa fie restilizate pentru anul 2003 si, de asemenea sa fie puse in vinzare incepind cu 1 ianuarie anul viitor.
Modelele selectate pentru competitie au fost Ford Expedition, Honda Element, Honda Pilot, Hummer H2, Isuzu Ascender, Kia Sorento, Lexus GX 470, Lincoln Aviator, Lincoln Navigator, Mitsubishi Outlander, Subaru Baja, Subaru Forester, Toyota 4Runner si Volvo XC90.
[poza2d] "Nici un alt model SUV (Sport/Utility Vehicle of The Year – n.r.) nu s-a pliat pe mai bine pe criteriile noastre mai bine decit Volvo XC90" a declarat editorul-sef al magazinului Motor Trend, Kevin Smith.
Volvo XC90 este primul SUV lansata pe piata de Volvo, prezentarea oficiala avind loc la salonul auto international de la Detroit in 7 ianuarie 2002. Cel mai puternic propulsor care echipeaza XC90 este un T6 de 2,9 litri care dezvolta 270 CP. Pretul fara taxe al unui astfel de model este de circa 35.000 de dolari.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3292 :: 22.17MB