No SSO cookie

Volkswagen lucreaza la un parbriz care nu ingheata!

voteaza
(0/ 0)
Volkswagen lucreaza la un parbriz care nu ingheata!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen lucreaza impreuna cu cei de la Fraunhofer Institute for Surface Technology (IST) din Braunschweig la crearea unui parbriz care nu ingheata si permite vizibilitate maxima chiar si in timp de ceata.

 
 
Oamenii de stiinta au declarat ca noul parbriz ar fi o premiera mondiala, noul parbriz nefolosind nici o sursa de incalzire pentru a stopa inghetul. Parbrizul nu ingheata datorita folosirii unei compozitii speciale care opreste inghetul [arbrizului chiar si la temperaturi de -18 grade Celsius.

Volkswagen a declarat ca secretul consta in stratul de suprafata al parbrizului. Acesta este format din oxid de indiu care opreste degajarea de caldura spre exteriorul masinii si opreste racirea geamului sub punctul de roua. Germanii au declarat ca sunt extrem de incantati de aceasta realizare si doresc sa o implementeze pe cat mai mult modele din grup. Acestia au completat spunand ca scopul lor principal este de a creste confortul clientilor.

Din pacate conceptul nu a fost finalizat din cauza faptului ca stratul de indiu blocheaza undele radio. Volkswagen a declarat ca lucreaza la rezolvarea acestei probleme si vor implementa noul parbriz cat mai curand.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2801 :: 22.19MB