No SSO cookie

Vinzarile Volkswagen au scazut in 2002

voteaza
(0/ 0)
Vinzarile Volkswagen au scazut in 2002
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vinzarile Volkswagen AG, cel mai mare producator european de automobile, au scazut in anul care tocmai s-a incheiat, cu 1,9%, pina la 4,98 milioane de unitati, previziunile raminind inca incerte pentru acest an, informeaza auto.com.

 
 
"Obiectivul nostru este de a avea un 5 inaintea cifrei de vinzari estimate pentru acest an, pe un fond general al unei piete in descrestere", a declarat directorul executiv al companiei, Bernd Pischetsrieder, citat de auto.com.
[poza1s] Eventuala crestere a vinzarilor, prognozata de conducerea companiei, s-ar putea datora noilor modele ce vor fi lansate in cursul acestui an.
Dintre acestea, cele mai asteptate sint Volkswagen Golf V si noul model Touran. Chiar daca previziunile companiei se arata destul de optimiste, presa auto de specialitate comenteaza ca sperantele de vinzari ale noilor modele nu vor putea acoperi scaderile de vinzari suferite. Potrivit specialistilor, livrarile din acest an ale Volkswagen vor ramine sub 5 milioane de unitati.
[poza2d] Odata cu scaderea vinzarilor in 2002, si rezultatele financiare ale grupului german au avut de suferit. Oficialii companiei nu au facut afirmatii asupra acestui fapt, ei rezumindu-se doar sa declare un profit brut de 4 miliarde de euro. Adevarul asupra acestui aspect urmeaza sa fie confirmat de rezultatele financiare finale, asteptate pentru luna februarie a acestui an. Referitor la principalele piete auto, purtatorii de cuvint ai companiei au declarat ca, in principiu, in Europa si America, vinzarile ar putea ramine constante. In schimb, se apreciaza un plus al livrarilor in Asia, si in special in China, unde Volkswagen este lider, cu peste 40% din piata.
[poza3s]Pe termen lung, compania germana face eforturi de a dubla vinzarile in SUA, cea mai mare piata auto mondiala, pina la o cifra anuala de un milion de unitati, fata de numai 400.000 de masini livrate anul trecut. Acest lucru ar putea influenta insa piata automobilelor de lux livrate in America, unde divizia premium Audi a constructorului mentionat si-a dublat vinzarile in ultimii cinci ani, pina la 85.700 de vehicule.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1730 :: 18.66MB