No SSO cookie

Vinzarile totale ale grupului Renault au crescut cu 2% pe plan mondial

voteaza
(0/ 0)
Vinzarile totale ale grupului Renault au crescut cu 2% pe plan mondial
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Vinzarile Dacia au crescut, in anul 2001, cu 4,8%, la 52.523 unitati, in timp ce vinzarile totale ale grupului Renault au urcat cu 2,2% pe plan mondial, potrivit unui comunicat de presa la grupului Renault. In Europa Occidentala, marca Renault si-a confirmat pozitia de lider, pentru cel de-al patrulea an consecutiv, cu o cota de piata de 11,15%, usor superioara celei din anul 2000, mai ales datorita succesului repurtat de modelele lansate in 2001 (Laguna si Clio) si de vehiculele utilitare. In afara zonei vest-europene, grupul a reusit sa compenseze efectele crizelor din Turcia si Argentina prin cresterile putrenice ale vinzarilor in Europa Centrala si Brazilia, ca si prin contributia adusa de marcile Dacia si Renault-Samsung Motors.

Grupul Renault a vindut 2.408.548 autoturisme si vehicule utilitare in 2001.Vinzarile au urcat puternic in Europa Centrala, cu 23,8%, astfel incit Renault a ajuns pe locul al treilea in regiune, de pe pozitia a cincea pe care o ocupa in anul 2000. Pe piata vest-europeana a autoturismelor, Renault a inregistrat o cota de 10,6%, in crestere cu 0,1% fata de 2000, concomitent cu consolidarea pozitiei de lider pe piata vehiculelor utilitare (15,3% din piata, comparativ cu 14,1% in 2000). Renault si-a imbunatatit cota din piata autoturismelor si a vehiculelor utilitare in numeroase state vest-europene, printre care se afla Germania, Marea Britanie, Belgia, Olanda, Portugalia, Elvetia, Austria, Irlanda, Grecia, Danemarca si Norvegia.

In Franta, Renault a consemnat o scadere a ratei de penetrare pe piata autoturismelor, de la 28,2% in 2000 la 26,6% in 2001. In schimb, pe piata vehiculelor utilitare, Renault si-a marit cota de la 33,7% in 2000 la 34,9% in anul trecut. Marca Renault este cea mai importanta de pe piata franceza a autoturismelor si vehiculelor utilitare, din care detine 27,9%, comparativ cu 29,1% in 2000, performantele sale ameliorindu-se catre sfirsitul anului.

Vinzarile de autoturisme si vehicule utilitare ale Renault au crescut, in afara Europei Occidentale, cu 4,4% (503.700 unitati). Aceasta crestere a fost sustinuta de progresele Renault in Europa Centrala, Brazilia, zona Asia-Pacific si pe o serie de piete noi, precum Africa de Sud. De asemenea, cresterea vinzarilor se datoreaza marcilor Renault-Samsung Motors (70.231 unitati vindute in 2001, fata de 12.541 in ultimele patru luni ale anului 2000) si Dacia.

In Europa Centrala, Renault a atins o rata de penetrare de 9,9% pe piata autoturismelor si vehiculelor utilitare, comparativ cu 7% in 2000. Vinzarile Renault au progresat cu 23,8%, pe o piata aflata in scadere cu 12,3%, din cauza caderii pietei poloneze cu 31,7%. Renault si-a consolidat pozitia de lider in Slovenia (21,8% din piata, in crestere cu 1,8%) si a urcat pe primul loc in Croatia (16,5%, in crestere cu 5,1%).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Multidrive S

    Dacă vă doriți ca viitoarea mașină să aibă costuri de întreținere foarte reduse și veți petrece alături de ea mai mult timp în oraș, Yaris este alegerea perfectă, completată de prezența unui design modern și tineresc

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
5.0699 :: 22.28MB