No SSO cookie

Vinzarile totale ale grupului Renault au crescut cu 2% pe plan mondial

voteaza
(0/ 0)
Vinzarile totale ale grupului Renault au crescut cu 2% pe plan mondial
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
Vinzarile Dacia au crescut, in anul 2001, cu 4,8%, la 52.523 unitati, in timp ce vinzarile totale ale grupului Renault au urcat cu 2,2% pe plan mondial, potrivit unui comunicat de presa la grupului Renault. In Europa Occidentala, marca Renault si-a confirmat pozitia de lider, pentru cel de-al patrulea an consecutiv, cu o cota de piata de 11,15%, usor superioara celei din anul 2000, mai ales datorita succesului repurtat de modelele lansate in 2001 (Laguna si Clio) si de vehiculele utilitare. In afara zonei vest-europene, grupul a reusit sa compenseze efectele crizelor din Turcia si Argentina prin cresterile putrenice ale vinzarilor in Europa Centrala si Brazilia, ca si prin contributia adusa de marcile Dacia si Renault-Samsung Motors.

Grupul Renault a vindut 2.408.548 autoturisme si vehicule utilitare in 2001.Vinzarile au urcat puternic in Europa Centrala, cu 23,8%, astfel incit Renault a ajuns pe locul al treilea in regiune, de pe pozitia a cincea pe care o ocupa in anul 2000. Pe piata vest-europeana a autoturismelor, Renault a inregistrat o cota de 10,6%, in crestere cu 0,1% fata de 2000, concomitent cu consolidarea pozitiei de lider pe piata vehiculelor utilitare (15,3% din piata, comparativ cu 14,1% in 2000). Renault si-a imbunatatit cota din piata autoturismelor si a vehiculelor utilitare in numeroase state vest-europene, printre care se afla Germania, Marea Britanie, Belgia, Olanda, Portugalia, Elvetia, Austria, Irlanda, Grecia, Danemarca si Norvegia.

In Franta, Renault a consemnat o scadere a ratei de penetrare pe piata autoturismelor, de la 28,2% in 2000 la 26,6% in 2001. In schimb, pe piata vehiculelor utilitare, Renault si-a marit cota de la 33,7% in 2000 la 34,9% in anul trecut. Marca Renault este cea mai importanta de pe piata franceza a autoturismelor si vehiculelor utilitare, din care detine 27,9%, comparativ cu 29,1% in 2000, performantele sale ameliorindu-se catre sfirsitul anului.

Vinzarile de autoturisme si vehicule utilitare ale Renault au crescut, in afara Europei Occidentale, cu 4,4% (503.700 unitati). Aceasta crestere a fost sustinuta de progresele Renault in Europa Centrala, Brazilia, zona Asia-Pacific si pe o serie de piete noi, precum Africa de Sud. De asemenea, cresterea vinzarilor se datoreaza marcilor Renault-Samsung Motors (70.231 unitati vindute in 2001, fata de 12.541 in ultimele patru luni ale anului 2000) si Dacia.

In Europa Centrala, Renault a atins o rata de penetrare de 9,9% pe piata autoturismelor si vehiculelor utilitare, comparativ cu 7% in 2000. Vinzarile Renault au progresat cu 23,8%, pe o piata aflata in scadere cu 12,3%, din cauza caderii pietei poloneze cu 31,7%. Renault si-a consolidat pozitia de lider in Slovenia (21,8% din piata, in crestere cu 1,8%) si a urcat pe primul loc in Croatia (16,5%, in crestere cu 5,1%).

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1737 :: 18.66MB