No SSO cookie

Vanzarile Tata Nano au crescut cu 1.136%!

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile Tata Nano au crescut cu 1.136%!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile masinii indiene de 2.900 $ au crescut cu 1.136%, in luna decembrie.

 
 
Intr-un efort de a spori vanzarile mini masinii indiene Tata Nano, care costa 2.900$, Tata a extins garantia  si a introdus un sistem de finantare mai flexibil, incepand cu luna decembrie a anului 2010. In acelasi timp, s-a lansat o noua campanie de publicitate, care include si un spot TV.

S-a dovedit ca miscarea celor de la Tata a fost mai mult decat inspirata, deoarece vanzarile Nano au atins cifra de 5.784 unitati, ceea ce reprezinta o crestere de 1.136%, fata de cele 509 unitati vandute cu o luna in urma. Cifra este inca sub pragul de 9.000, record stabilit in luna iulie, dar se pare ca Nano este inapoi in afaceri, pentru anul 2011.

Garantia modelului a fost extinsa la patru ani, sau o limita de 60.000 km. iar clientii pot opta pentru un pachet de intretinere lunara in valoare de 2$. Toate acestea, laolalta cu deschiderea de noi puncte de vanzare, si viitorul plan de acoperire nationala a distributiei vor face cu siguranta, ca afacerea sa mearga.

Mai mult, producatorul indian a promis ca va inlocui toate sistemele de evacuare si cele electrice, la modelele deja comercializate, in vederea evitarii incidentelor care implica modele Nano in flacari.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2757 :: 17.86MB