No SSO cookie

Vanzarile Renault si Dacia in Franta au crescut cu peste 90% in decembrie 2009

voteaza
(0/ 0)
Vanzarile Renault si Dacia in Franta au crescut cu peste 90% in decembrie 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vanzarile Renault si Dacia in Franta au crescut cu "peste 90%" in decembrie, fata de un avans estimat de 45% pe ansamblul pietei franceze, a spus directorul comercial al Renault France, care a adaugat ca piata auto franceza se va mentine pe crestere in primul semestru din 2010, scrie Les Echos.

 
 
"Am castigat un punct din cota de piata in 2009", a precizat directorul comercial al Renault France, Bernard Cambier. Acesta a mai spus ca Renault a inregistrat o crestere de aproximativ 14% in Franta pe intregul an 2009, peste nivelul pietei, de 10,5%.

Renault a anuntat, totodata, ca ar urma sa compenseze integral scaderea primei de casare in primele doua luni ale anului. Ajutorul dat de stat la cumpararea unei masini noi a scazut la 700 euro de la 1 ianuarie 2010, fata de nivelul de 1.000 euro platit anterior.

Cresterea puternica a vanzarilor la finalul lui 2009 a fost influentata de scaderea programata a primei de casare, precum si de efectul de baza dat de vanzarile scazute de masini din decembrie 2008.

Potrivit ultimelor statistici, inmatricularile de autoturisme si vehicule comerciale usoare noi Dacia in Franta au crescut in primele 11 luni din 2009 cu 44,5% fata de acelasi interval din 2008, pana la 56.620 unitati, in conditiile unui avans de peste 100% in noiembrie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2742 :: 18.68MB