No SSO cookie

Trofeu pentru Volkswagen la Festivalul de publicitate de la Cannes

voteaza
(0/ 0)
Trofeu pentru Volkswagen la Festivalul de publicitate de la Cannes
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

• GTI obtine Marele Premiu la sectiunea on-line • Constructorul german a cucerit alte doua trofee

 
 
Festivalul de publicitate de la Cannes a insemnat un nou succes pentru marca Volkswagen: constructorul din Wolfsburg a reusit sa obtina Marele Premiu la sectiunea on-line pentru campania GTI, reclame care au strans numeroase aprecieri pozitive din partea juriului. De asemenea, unul din spoturile campaniei - VW Features - a fost distins cu "Leul de Aur", numarandu-se printre cei 25 de laureati care au primit o statueta din cel mai pretios metal. Clipul intitulat Smoke, care a fost parte integranta a campaniei GTI, a primit "Leul de Argint", alaturi de 26 de spoturi ce au apartinut unor companii din diferite domenii. Campania “VW GTI”Acum 20 de ani, Volkswagen a creat un monstru. In 1984, cel mai mare producator european de automobile a introdus GTI, versiune prin care a dat nastere fenomenului “Hot Hatch” si unui nou gen de proprietari de masini: amatorii de tuning. Trecand cu repeziciune spre momentul actual, in orice parcare din America poate fi vazuta una din aceste masini: un automobil economic si cu aspect neglijent, care a fost impodobit cu decoratiuni ce te duc cu gandul la curse, dar la care bunul gust si performantele sunt notiuni ce lipsesc cu desavarsire. Prin campania Un-pimp, Volkswagen cauta sa revigoreze cultura de tuning si sa reafirme superioritatea tehnologiei germane, reprezentata de Volkswagen GTI, model ce dezvolta 200 CP. Clipurile prezentate infatiseaza inginerii germani demontant elementele de tuning si explicandu-le proprietarilor care sunt adevaratele calitati ale modelului GTI. La adresa www.VWFeatures.com, Volkswagen a creat un configurator GTI care da posibilitatea ca vizitatorii sa-si aleaga caracteristicile propriului model GTI, dupa care pot face o calatorie virtuala alaturi de Helga, un superb inginer german. In plus, Helga "si-a creat" propria pagina pe site-ul Myspace, unde are profil, tonuri polifonice, sectiune de intrebari si raspunsuri, dar si fotografii din vacanta. Pana in prezent, Helga are peste 8.400 de prieteni. Asa cum se afirma in comunicatele Volkswagen, Fast este o creatura ce traieste in fiecare dintre noi, fiind avid de senzatii tari. Viteza pentru Fast este acelasi luru ca apa pentru un peste. Trebuie sa o aiba, sa o simta. Fiecare persoana care achizitioneaza un model GTI din generatia 2006 va primi si "Fast", o mascota care sa traiasca in masina lui sau a ei. O alta componenta principala a campaniei a fost crearea semnalului "V-Dub". Acest semn a devenit un fenomen cultural in randul familiei Volkswagen si pe site-uri precum eBay sau cele dedicate entuziastilor, cum este VWVortex.com. Bannerele au adus la viata masina si caracteristicile ei si au asezat automobilul german in mainile utilizatorilor. De asemenea, bannerele fac referire la valorile germane si la performantele modelului GTI, cu titluri precum "Fast as schnell", "German engineering in da haus" si "Auf Wiedersehen, sucka". In timpul primei luni de la lansarea campaniei, cresterile pentru modelul GTI au fost mai mari cu 80% peste orice previziune facuta de specialistii Volkswagen.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1634 :: 18.66MB