No SSO cookie

Traditia primeste o modernizare - Mercedes-Benz E-Class!

voteaza
(0/ 0)
Traditia primeste o modernizare - Mercedes-Benz E-Class!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dezvelirea oficiala a noului Mercedes-Benz E-Class a avut loc!

 
 
Dupa toate imaginile spion, imagini pe surse si brosuri, Mercedes-Benz a dezvelit noul model E-Class care isi va face debutul mondial la salonul auto de la Detroit. Noul E-Class e mai lung, mai lat si mai inalt decat predecesorul sau. Inginerii au imbunatatit rigiditatea torsionala a noii masini cu 30%. Pentru un comfort mai bun al condusului masina a primit o suspensie noua ale carei amortizoare de socuri se ajusteaza in mod automat la conditiile de condus. Suspensia optionala pe aer lucreaza acum impreuna un sistem electronic de amortizare. Gama de motorizari disponibile cuprinde motoare cu 4, 6 si 8 cilindri care dezvolta puteri intre 136 CP si 525 CP pentru versiunea AMG. Motoarele cu 4 si 6 cilindri sunt pe injectie directa, si consuma cu pana la 23% mai putina benzina decat variantele anterioare. La interior se poate observa un design familiar de la modelele GLK si C-Class. Siguranta la volan este oferita de 11 airbaguri si tehnologii precum Attention Assist, Adaptive Main Beam Assist si franare automatica de urgenta, care e activata in cazul unui pericol acut de coliziune. In Europa noul E-Class va intra in vanzare in Martie.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8718 :: 17.88MB