No SSO cookie

Toyota isi prezinta planurile pentru masina Eco

voteaza
(0/ 0)
Toyota isi prezinta planurile pentru masina Eco
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota a lansat un comunicat de presa prin care isi prezinta intentiile cu privire la viitoarele modele ecologice, dar si modul in care se dezvolta tehnologia bateriilor pentru masinile electrice.

 
 

Toyota Motor Corporation (TMC) a anuntat detaliile planurilor sale in ceea ce priveste dezvoltarea si lansarea "Masinii ECO" si progresul in ceea ce priveste cercetarea asupra urmatoarei generatii de baterii - ambele fiind parte a eforturilor catre tehnologia verde ce au ca tinta limitarea consumului de ulei si reducerea emisiilor de dioxid de carbon prin utilizarea electricitatii si a altor energii alternative.

1. Vehicule hibride

TMC are in plan sa introduca 11 modele, atat modele noi cat  si modele reproiectate, pana la sfarsitul anului 2012 . Dintre modele noi planificate, unul este un model compact cu o eficienta a consumului de combustibil de peste 40 km/L conform ciclului de testare japonez 10-15.

2. Vehicule hibride cu alimentare de la priza (Plug-In Hibrid)

Pana la inceputul anului 2012, TMC intentioneaza sa inceapa vanzarile modelului Prius Plug-In Hibrid, in principal in Japonia, Statele Unite si Europa. Vanzarile preconizate sunt de peste 50.000 de unitati anual si se preconizeaza ca pretul pentru Japonia va fi in jur de 3 milioane de yeni.

3. Vehicule electrice (EV)

In 2012, pe langa piata americana, un model iQ electric (“iQ EV”)va fi lansat in Japonia si Europa. Pregatirile pentru lansare necesita teste de drum in Japonia, Statele Unite si Europa, care vor incepe in 2011. Se ia in considerare si lansarea in China, cu teste de drum planificate pentru 2011.

In mod separat, conceptul " RAV4 EV", care a fost dezvoltat impreuna cu Tesla Motors, va fi prezentat pana pe 28 Noiembrie la Salonul Auto din Los Angeles, Statele Unite.

 

4. Vehicule pe baza de pila de combustie (FCHV)

TMC continua dezvoltarea unui vehicul hibrid de tip sedan pe baza de pila de combustie (FCHV). Inceperea vanzarilor este planificata in jurul anului 2015 in Japonia, Statele Unite si Europa - piete in care se prevede dezvoltarea infrastructurii de alimentare cu hidrogen. Desi in prezent un pret sub 10 milioane de yeni pare realizabil, TMC are ca scop reducerea si mai mult a costurilor pentru a aduce pe piata un vehicul la un pret convenabil.

5. Urmatoarea generatie de baterii

TMC face cercetari in ceea ce priveste dezvoltarea urmatoarei generatii de baterii cu performante care ar depasi cu mult pe cele ale bateriilor litiu-ion. O astfel de cercetare are ca scop sa contribuie la realizarea progreselor revolutionare in performantele bateriilor care vor fi necesare pentru adoptarea pe scara larga a masinilor ECO propulsate de un motor electric.

Baterii solide: TMC a redus cu succes ceea ce este cunoscut sub numele de rezistenta a particulelor si a facut progrese spre crearea unor baterii compacte complet solide.

Baterii metal-aer: TMC a determinat mecanismul de reactie al bateriilor litiu-aer si-a clarificat politica sa de cercetare in ceea ce priveste bateriile reincarcabile de a doua generatie.

In luna ianuarie 2010, TMC a infiintat o divizie insarcinata cu studierea productiei urmatoarei generatii de baterii. Divizia, cu un personal de aproximativ 100 de cercetatori, isi accelereaza cercetarile.

TMC considera ca masinile ECO pot avea un impact pozitiv asupra mediului inconjurator numai daca sunt utilizate la scara larga. TMC va continua sa imbunatateasca eficienta consumului de combustibil al masinilor sale conventinale, cu motor cu combustie interna, care reprezinta majoritatea vanzarilor sale, in timp ce va creste performanta, va reduce costurile si va extinde gama de produse a companiei. In ciuda acestor eforturi, tehnologiile hibride - constand in tehnologiile de baza necesare pentru dezvoltarea diferitelor masini ECO - sunt pozitionate ca tehnologii cheie pentru a realiza atat eficienta consumului de combustibil cat si placerea condusului si pentru a facilita utilizarea diferitilor combustibili cu scopul de a crea o lume cu emisii scazute de carbon prin raspunsul la nevoie de a diversifica sursele de energie.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3262 :: 17.88MB