Piata auto mondiala a suferit modificari substantiale in prima jumatate a anului 2009, in ceea ce priveste volumele comercializate. Insa, la varf, clasamentul celor mai mari producatori auto nu s-a schimbat.
Toyota, GM si Volkswagen continua sa ocupe podiumul lumii auto. Cea mai notabila surpriza a venit de la Hyundai, care a preluat locul 4 in lume in detrimentul celor de la Ford. Americanii au negociat chiar bine criza, reusind sa limiteze pierderile, dar reducerea productiei a dus Hyundai pe locul 4 in lume.
Ford este urmat in topul zece al celor mai mari producatori auto din lume de PSA Peugeot Citroen, Honda, Nissan, Suzuki si Renault. Rezultatul Hyundai este simai spectaculos decat locul pe care il ocupa in clasament. Grupul coreean a fost singurul jucator din top 10 care nu a inregistrat scaderi ale vanzarilor. Lider la aceasta categorie este Ford, care a vandut cu 30% mai putin decat in 2008.
Toyota, care a vandut 3.564.105 unitati a devansat GM (3.552.722) dar a inregistrat o scadere de 26% a unitatilor comercializate fata de anul precedent. GM, Honda si Nissan au inregistrat la randul lor vanzari cu peste 20% mai mici fata de anul trecut.
Robert Ghegrhe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!