No SSO cookie

Top 10 producatori auto in prima parte din 2009

voteaza
(0/ 0)
Top 10 producatori auto in prima parte din 2009
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota, urmata de GM si Volkswagen conduc si in 2009 lumea auto. Hyundai trece pe 4 depasind Ford.

 
 

Piata auto mondiala a suferit modificari substantiale in prima jumatate a anului 2009, in ceea ce priveste volumele comercializate. Insa, la varf, clasamentul celor mai mari producatori auto nu s-a schimbat.

 

Toyota, GM si Volkswagen continua sa ocupe podiumul lumii auto. Cea mai notabila surpriza a venit de la Hyundai, care a preluat locul 4 in lume in detrimentul celor de la Ford. Americanii au negociat chiar bine criza, reusind sa limiteze pierderile, dar reducerea productiei a dus Hyundai pe locul 4 in lume.

 

Ford este urmat in topul zece al celor mai mari producatori auto din lume de PSA Peugeot Citroen, Honda, Nissan, Suzuki si Renault. Rezultatul Hyundai este simai spectaculos decat locul pe care il ocupa in clasament. Grupul coreean a fost singurul jucator din top 10 care nu a inregistrat scaderi ale vanzarilor. Lider la aceasta categorie este Ford, care a vandut cu 30% mai putin decat in 2008.

 

Toyota, care a vandut 3.564.105 unitati a devansat GM (3.552.722) dar a inregistrat o scadere de 26% a unitatilor comercializate fata de anul precedent. GM, Honda si Nissan au inregistrat la randul lor vanzari cu peste 20% mai mici fata de anul trecut.

 

Robert Ghegrhe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4502 :: 22.19MB