No SSO cookie

SUV-ul Dacia va fi lansat la Geneva si se va numi Duster

voteaza
(0/ 0)
SUV-ul Dacia va fi lansat la Geneva si se va numi Duster
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noile indicii arata ca Dacia isi va numi primul SUV din istorie Duster.

 
 

Epopeea Dacia Duster continua. Dupa ce indiciile aratau ca noul SUV Dacia, care va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva in luna martie a anului viitor, se va numi Kanjara, o noua imagine aparuta pe internet vine si contrazice aceasta teorie.

Conform publicatiei olandeze Autointernationaal, care a publicat o imagine in care viitorul SUV Dacia purta o placuta cu denumirea Duster, viitorul model romanesc va fi low-cost care va ajunge chiar si la pretul de 16.000 euro pentru versiunea 1.6 litri cu 90 de cai putere si la circa 19.500 pentru versiunea 4x4 cu motor de 1.6 litri 16v si 105 cai putere.

O privire critica asupra situatiei ne poate duce cu gandul ca placuta cu denumirea Duster a reprezentat o diversiune a producatorului roman, care a dorit sa ascunda adevaratul nume al viitorului model SUV. Insa, un lucru este cert. SUV-ul Dacia este gata si va putea fi lansat la Salonul Auto de la Geneva.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

o fi avand 7 stele le testele ncap..si cosum 2l la suta..

scris de Anonim

Mda...la banii aia iei un Mitsu Outlander, sau poate ceva si mai serios.

scris de Anonim

Patetic:) 19.500 euro pt o conserva..de max 105 cai:))

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2672 :: 18.68MB