Guvernul roman a inaugurat marti primul tronson al Autostrazii Transilvania. La nici doua zile de la deschiderea oficiala a tronsonului de 42 de km Turda–Cluj Vest (Gilau), au aparut primele incidente.
Primele cazuri consemnate astazi denota gradul scazut de civilizatie a romanilor. Spre exemplu, primul accident rutier inregistrat pe Autostrada Transilvania a avut loc dupa ce o oaie a intrat pe spatiul cartosabil si a fost lovita de o masina.
Vinovatul in acest caz a fost ciobanul care nu a supravegheat animalul. Incidentul rutier s-a produs pe o portiune a autostrazii, inconjurata din ambele parti de dealuri, fara gard de protectie, lucru care arata si graba autoritatilor romane sa dea in folosinta un drum de mare viteza inca neterminat.
Al doilea incident rutier arata, ca pe langa autoritatile care nu au cultura intretinerii si amenajarii corecte a infrastructurii rutiere, nici soferii nu sunt familiarizati cu un astfel de drum. Un sofer de TIR a fost oprit de politie in timp ce circula pe contrasens. Soferul profesionist facuse circa 28 de km pe contrasens pe autostrada intre Turda si Gilau.
Acesta a declarat politistilor ca nu mai folosise un astfel de drum niciodata si nu a stiut exact cum se procedeaza. Politia de pe autostrada a fost nevoita sa-l escorteze pe contrasens pana la prima iesire.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!