No SSO cookie

Smart nu va disparea ca marca, anunta conducerea DaimlerChrysler

voteaza
(0/ 0)
Smart nu va disparea ca marca, anunta conducerea DaimlerChrysler
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Marca Smart, sub care se produc cunoscutele minivehicule in doua locuri si un autoturism in patru usi, nu va disparea de pe piata, desi deocamdata nu este rentabila, a anuntat conducerea firmei mama, DaimlerChrysler.

 
 
[poza1s]Ulrich Walker, seful marcii Smart, a anuntat angajatii ca presedintele DaimlerChrysler, Jurgen Schrempp, si presedintele grupului Mercedes Car Group, Eckhard Cordes, din care face parte Smart, i-au dat asigurari in ceea ce priveste continuitatea marcii Smart. Directorul de finante al DaimlerChrysler, Manfred Gentz, a comunicat, in momentul prezentarii rezultatelor consortiului pe primele noua luni ale anului, ca se analizeaza toate variantele legate de viitorul producatorului de minivehicule. Gentz a pus evolutia negativa a vanzarilor "micutului" Smart pe seama prabusirii cu 30 la [poza2s] suta a beneficiilor din exploatare ale consortiului DaimlerChrysler, in perioada ianuarie-septembrie. Vanzarile autoturismului de doua locuri au scazut cu 37 la suta in trimestrul al treilea al anului si marca Smart, care nu a inregistrat niciodata profit, de la infiintarea sa, in 1998, s-a salvat numai datorita succesului modelului in patru usi, recent lansat pe piata.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2352 :: 17.85MB