No SSO cookie

Sarpele urias, coupe-ul Mitsuoka Orochi

voteaza
(0/ 0)
Sarpele urias, coupe-ul Mitsuoka Orochi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O imagine completa asupra industriei auto din Japonia nu poate exista fara Mitsuoka.

 
 

1.jpg
Producatorul auto si-a inceput activitatea construind replici ale limuzinelor Daimler sau pentru alte branduri, folosind platforme si propulsoare imprumutate de la Nissan sau Daihatsu. Mitsuoka a mai urcat o treapta si a lansat pe piata un coupe sport de conceptie proprie, impresionant cel putin la nivel vizual.

Numele coupe-ului pentru doua persoane este Orochi, cuvant care semnifica "sarpe urias" in limba japoneza. Exteriorul sau este sinuos dar agresiv si reuseste sa personifice in mod reusit semnificatia numelui.

Masina a fost dezvaluita sub forma de concept in 2001 la salonul auto de la Tokyo, fiind bine primita de public. Acum, Orochi se afla doar in showroom-urile din Japonia si se construieste doar cu volanul pe partea dreapta.

Cum este construita

Orochi imprumuta o serie de parti mecanice de la Honda si Lexus. Propulsorul V6 de 3.3 litri este cumparat de la Lexus, la fel si confortabila transmisie automata in 5 trepte folosita pentru off-road-ul Lexus RX.

Cresterea gradului de confort reduce insa gradul de sportivitate al coupe-ului. Orochi reuseste sa atinga 100 de km/h in 7 secunde; un timp bun, dar nu suficient de bun daca ne gandim ca Orochi incearca sa acceseze cumparatorii de Porsche 911.

Propulsorul este asezat central/spate, iar tractiunea este directionata spre puntea spate. Un element vizual obligatoriu la toate masinile sportive de top care isi respecta blazonul, gurile de aer de pe aripile din spate sunt desenate bine, in nota generala a Orochi. Ele par totusi insufucuent deschise pentru a putea inspira destul aer pentru motorul ascuns sub masina, dar nimeni nu s-a plans de asta.

Sistemul de franare este imprumutat de la Honda Legend, iar sasiul a fost dezvoltat in-house cu o echipa de ingineri proveniti din echipa de teste de la Mazda.

Pretul coupe-ului sare de 55 de mii de euro, iar in pachetul standard intra jante din aliaj, aer conditionat, airbag-uri, oglinzi electrice si o serie de alte gadget-uri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2382 :: 17.84MB