No SSO cookie

Sarpele urias, coupe-ul Mitsuoka Orochi

voteaza
(0/ 0)
Sarpele urias, coupe-ul Mitsuoka Orochi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O imagine completa asupra industriei auto din Japonia nu poate exista fara Mitsuoka.

 
 

1.jpg
Producatorul auto si-a inceput activitatea construind replici ale limuzinelor Daimler sau pentru alte branduri, folosind platforme si propulsoare imprumutate de la Nissan sau Daihatsu. Mitsuoka a mai urcat o treapta si a lansat pe piata un coupe sport de conceptie proprie, impresionant cel putin la nivel vizual.

Numele coupe-ului pentru doua persoane este Orochi, cuvant care semnifica "sarpe urias" in limba japoneza. Exteriorul sau este sinuos dar agresiv si reuseste sa personifice in mod reusit semnificatia numelui.

Masina a fost dezvaluita sub forma de concept in 2001 la salonul auto de la Tokyo, fiind bine primita de public. Acum, Orochi se afla doar in showroom-urile din Japonia si se construieste doar cu volanul pe partea dreapta.

Cum este construita

Orochi imprumuta o serie de parti mecanice de la Honda si Lexus. Propulsorul V6 de 3.3 litri este cumparat de la Lexus, la fel si confortabila transmisie automata in 5 trepte folosita pentru off-road-ul Lexus RX.

Cresterea gradului de confort reduce insa gradul de sportivitate al coupe-ului. Orochi reuseste sa atinga 100 de km/h in 7 secunde; un timp bun, dar nu suficient de bun daca ne gandim ca Orochi incearca sa acceseze cumparatorii de Porsche 911.

Propulsorul este asezat central/spate, iar tractiunea este directionata spre puntea spate. Un element vizual obligatoriu la toate masinile sportive de top care isi respecta blazonul, gurile de aer de pe aripile din spate sunt desenate bine, in nota generala a Orochi. Ele par totusi insufucuent deschise pentru a putea inspira destul aer pentru motorul ascuns sub masina, dar nimeni nu s-a plans de asta.

Sistemul de franare este imprumutat de la Honda Legend, iar sasiul a fost dezvoltat in-house cu o echipa de ingineri proveniti din echipa de teste de la Mazda.

Pretul coupe-ului sare de 55 de mii de euro, iar in pachetul standard intra jante din aliaj, aer conditionat, airbag-uri, oglinzi electrice si o serie de alte gadget-uri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2148 :: 17.76MB