General Motors nu se asteapta sa primeasca o noua oferta pentru Saab si ar putea inchide divizia aflata in mare dificultate, dupa ce Koenigsegg a anulat preluarea companiei sudeze, au declarat surse apropiate grupului, citate de Bloomberg. Soarta Saab va fi decisa in cadrul reuniunii boardului GM din 1 decembrie.
Chiar daca conducerea GM ar putea opta pentru pastrarea diviziei suedeze, asa cum a facut in cazul Opel, grupul are totusi un plan secundar, ce prevede incheierea activitatilor diviziei. Inchiderea Saab, in locul vanzarii, ar ajuta in continuare grupul GM sa isi atinga scopul de a reduce numarul marcilor din Statele Unite de la opt la patru, in contextul in care constructorul incearca sa revina pe profit dupa iesirea din faliment.
Koenigsegg, ce se afla in fruntea unui consortiu de investitori dornici sa preia Saab, anuntase la inceputul lui septembrie ca este sustinut si de grupul chinez BAIC in incercarea de a prelua constructorul auto suedez Saab. Dupa retragerea Koenigsegg, BAIC a declarat ca vor studia cu precautie situatia. Pozitia chinezilor a fost interpretata cu lipsa unei dorinte pentru o eventuala achizitie sau ca o strategie de negociere in vederea scaderii pretului cerut pentru compania Saab.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!