Lista modificarilor este deschisa de un nou spoiler fata, praguri laterale si un diffuser-spate cu patru evacuari integrate. Au fost adaugate pozitii cu tehnologie LED, in timp ce caroseria este imbracata in autocolant mat, de culoarea carbunelui.
In ceea ce priveste modificarile partii tehnice, este pus la dispozitie un pachet de extensie a puterii motorului Mercedes V8 de 5,5 litri pana la 420 CP (fata de cei “doar” 388 CP ai versiunii de fabrica). De remarcat de asemenea ca in parte, aceasta crestere este datorata noului sistem de evacuare a gazelor de esapament, din otel inoxidabil si evacuari AMG.
Franele au fost preluate de la S600 V12 BiTurbo, masina dispunand acum de 6 pistonase pentru franele de pe axa fata si de 4 pistonase pentru cele din spate. Suspensia a fost si ea coborata cu 50 mm, lucru ce, pe langa avantajele aerodinamice oferite, pune in evidenta si jantele de 20 inch cu talon de 30 mm.
Pentru interior, pachetul de design Inden ofera tapiterie de piele Alcantara, in doua culori si insertii de fibra de carbon ce le inlocuiesc pe cele standard, din lemn de stejar. A fost de asemenea montat un nou vitezometru, capabil sa afiseze viteza maxima a masinii, de 360 km/h.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!