No SSO cookie

Rolls-Royce va rata tinta la vanzari pentru al patrulea an consecutiv, in 2006

voteaza
(0/ 0)
Rolls-Royce va rata tinta la vanzari pentru al patrulea an consecutiv, in 2006
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bayerische Motoren Werke AG, cel mai mare producator de autovehicule de lux din lume, va rata tinta la vanzari la divizia Rolls-Royce pentru al patrulea an consecutiv, in anul curent, reducandu-se astfel profiturile investitiilor initiale, estimeaza Bloomberg.

 
 
Rolls-Royce va vinde, probabil, 800 de Phantom Sedans, in total, in acest an, a declarat presedintele executiv, Ian Robertson, in timp ce tinta pentru acest an a fost de 1.000 de autovehicule, tinta fixata inca din anul 2003. Robertson a declarat ca Rolls-Royce ar putea atinge tinta de vanzari insa nu a precizat o data limita.

BMW si rivalii de la DaimlerChrysler AG au estimat gresit cererea pentru autovehiculele de lux scoase la vanzare in 2003. DaimlerChrysler a vandut 300 de Maybach-uri anul trecut, al treia tinta fixata, iar BMW nu a acoperit cei 105 milioane dolari cheltuiti la uzina Rolls-Royce din Marea Britanie.

Rolls Royce a vandut modelul Phantom Sedan pentru 5,58 milioane yuani (710.000 dolari) fiecare in China, tara care ar putea depasi Japonia ca a doua piata mondiala auto din lume.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1652 :: 17.84MB