No SSO cookie

Reportaj: Logan pe strazile Berlinului

voteaza
(0/ 0)
Reportaj: Logan pe strazile Berlinului
Noutati-auto · · 5 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro va ofera exemplul clar al succesului Dacia in Germania.

 
 

Berlinul este orasul care a simbolizat scindarea a doua lumi total diferite. Capitala Germaniei a fost locul unde s-a trasat linia Cortinei de Fier si a lasat de o parte si de alta a celebrului sau Zid o lume Occidentala si Blocul Comunist. Berlinul este astazi un oras linistit care nu mai suporta comparatii aflate in antiteza cum ar fi Trabant (simbol al RDG-ului) versus BMW sau Mercedes (simboluri ale Germaniei Federale).

 

Masini.ro a realizat un reportaj in capitala Germaniei strans legat de impactul pe care producatorul autohton de automobile, Dacia, l-a avut in vrremuri de criza economica in Germania.  Cum a reusit sa invinga criza in tara cu cea mai dezvoltata industrie si piata auto din Europa. Dacia este o prezenta familiara in Berlin, la aproape fiecare intersectie si in orice parcare a orasului german, un Logan sau un Sandero ne fac martori la un succes al industriei auto romanesti pe care nimeni nu l-ar fi anticipat.

 

Cu o oferta generoasa, Dacia a reusit sa se impuna in programul rabla germana si iata ca este o dovada vie, in carne si oase, pe strazile Berlinului. Am reusit sa vedem toata gama de modele Dacia in Berlin, de la Sandero pana la toate versiunile de Logan. Trebuie spus ca cel mai vizibil model romanesc este Logan MCV, care a intrunit cele mai multe aprecieri din partea publicului german.

 

Din cele vazute in Berlin, putem spune ca Dacia este deja o parte componenta a vietii berlinezilor. Logan VAN este o masina intens utilizata de firmele micute, Sandero este un automobil frecvent la dame iar Logan MCV si Logan sedan par a fi cele mai numeroase optiuni pentru tinerii cu venituri modeste (pentru Germania!!!) si pensionarii care doresc sa-si achizitioneze o masina noua.

 

Nu ne-a trebuit mult timp sa ne convingem ca Logan reprezinta deja un simbol al Berlinului reunit, parca inlocuind Trabantul din alte epoci, totul luminandu-se cand am zarit un Logan MCV taxi, si nu era singurul. Gata! Nimic nu e mai clar ca faptul ca Dacia a devenit un membru european cu drepturi depline. Strazile Berlinului ne sunt martore.

 

Text: Robert Gherghe

 Foto: Alex Rusu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (5)

scris de Anonim

inca se mai cumpara Dacii in Germania si in alte tari la fel cum a spus mai sus si genceaforever...daca a ajuns loganu in reprezentanta in germania sa aiba pret de 5000 euro?isi da rabla neamtu la casat primeste 2000 euro mai pune un 3000 si are masina noua...sunt pline autostrazile spre austria-germania-belgia etc cu trailere incarcate cu dacii....inca din primavara au inceput sa tot duca dacii....si se mai plinge fabrica dacia ca nu are vinzari....

scris de Anonim

Loganu e o masina prea buna pentru pretul ei. Numai romanii ametiti strimba de nas, si , prefera sa manance iaurt cu paine numai sa aiba vreo limuzina.

scris de Anonim

dupa un an doi tot in Romania ajung se satura de ele :lol:

scris de Anonim

@B0ll0x-Romani idiotzi, eu locuiesc in Düsseldorf si nu as zice ca sunt sarantoci p-aici, dar e la fel de plin de loganuri. Olanda, Belgia, Franta sunt alte exemple...Numai romanii sunt plini de fize... si de ele nu pot aprecia corect un produs echilibrat calitate pretz... deaia a-tzi ajuns unde suntetzi... Loganu chiar se vinde bine si asta conteaza pentru economia Romaniei da ma rog... nu cred ca poti tu intelege asta, economie pensii, spitale lucruri neinteresante pentru romani... Viel Spaß!

scris de Anonim

e semn mai degraba ca berlinul a saracit si oamenii se orienteaza spre '5 K Auto'. In alte tari, nici urma de rabla asta. Daciile sunt hidoase.punct.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6676 :: 22.16MB