No SSO cookie

Renault "joaca tare" la Salonul Auto 2004 de la Paris

voteaza
(0/ 0)
Renault  "joaca tare" la Salonul Auto 2004 de la Paris
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault doreşte să uimească publicul la cel mai important salon auto al pieţei franceze, dorind să joace o carte tare acasă, aducând în prim plan mai puţin de 8 noutăţi.

 
 
[poza1s]Vor fi expuse în standul companiei MODUS – « Micul automobil cu inima mare » Noua gama Twingo, Concept car Fluence – variatiuni pe tema Coupe haut de gamme, Trafic si Master - echipate cu o noua cutie de viteze robotizata cu 6 trepte, Renault isi extinde oferta de cutii de viteze automate pe Mégane II, Mégane bicorp si coupe - echipate cu motorul 2.0 l turbo, Mégane Trophy - cea mai recenta berlina, Clio Renault Sport 2.0 16v « Team », Espace – un succes care dureaza de 20 de ani Modus reprezinta o alternativa la berlina traditionala din segmentul I, complementara modelelor Twingo si Clio. Tinand cont de talia sa, echivalenta cu cea a lui Clio, unul dintre atuurile lui MODUS este ca ofera un spatiu interior exceptional in raport cu caracterul sau compact si seduce prin personalitatea sa placuta. [poza2s]Printre principalele sale caracteristici, se numara o arhitectura monovolum, functionalitati inovatoare si prestatii rezervate, pana in acest moment, segmentelor superioare, mai ales in ceea ce priveste siguranta si placerea de a conduce. Polivalenta sa ii permite o evolutie excelenta atat in traficul citadin, cat si pe autostrada. Renault isi innoieste gama Twingo in luna septembrie 2004. Noua gama prezinta o caroserie modernizata, culori, tapiterii si caracteristici noi. Editia speciala Twingo Kenzo aduce o nota de exotism si de calm datorita nuantei Violet Empereur (optional) si ambiantei interioare originale decorata cu motivul fluturelui, aflat printre ultimele tendinte in materie de design. [poza3s]Noua cutie de viteze robotizata « Quickshift 5 » este asociata cu versiunea de 60 CP (43 kW) a motorului 1.2 16v. Twingo 1.2 16v 60 CP Quickshift 5 devine cel mai economic vehicul pe benzina al gamei, cu un consum de 4,9 l/100 km si un nivel record al emisiilor de 118 g/km de CO2. Fluence, cel mai recent concept car Renault, este un coupe sportiv haut de gamme cu 4 locuri Pentru Patrick le Quément, Director Renault design, « Fluence se inscrie in marea cultura a caroseriilor frantuzesti ». Trafic si Master primesc o noua cutie de viteze robotizata cu 6 trepte, Quickshift. Acest tip de transmisie, inaugurata pe Twingo si Clio, combina performanta si consumul redus ale unei cutii de viteze manuale cu usurinta in utilizare a uneia automate.[poza4s] Pe Trafic si Master, va fi asociata cu motorizarile 2.5 dCi (100 CP, 120 CP si 140 CP). Renault propune cutia de viteze automata Proactive pe motorizarea 1.5 dCi 100 CP cu care sunt echipate Mégane II Bicorp, Coupé, Estate si Sedan. Noua oferta sporeste placerea de a conduce procurata de acest motor turbo Diesel common-rail. Deja propusa pe motorizarile 1.6 16v si 2.0 16v, cutia de viteze automata Proactive cu 4 trepte (DPO) este disponibila in prezent pe Mégane II cu motorul 1.5 dCi 100 CP (K9K). Dupa Scénic si Mégane coupé-cabrio, Mégane bicorp si coupé vor fi echipate cu motorul pe benzina 2.0 l turbo. [poza5s]Asociat cu cutia de viteze manuala cu sase trepte, acest motor va fi disponibil pe versiunile de echipare Sport si Luxe. De acum inainte, majoritatea vehiculelor din familia Mégane vor beneficia de aceasta motorizare de varf care ofera prestatii dinamice remarcabile, consum si emisii reduse. La Salonul Auto de la Paris, Renault Sport Technologies prezinta cea mai recenta berlina de curse : Mégane Trophy. Conceput pe baza unui sasiu tubular, acest vehicul haut de gamme dispune de un motor V6 3.5l 24v de 320 CP. Raportul greutate/putere (2,9 kg/CP) si aerodinamica sa cu efect de sol ii vor permite sa rivalizeze cu vehiculele GT in conditiile unor investitii si costuri de operare mult mai scazute. Mégane Trophy va debuta in competitiile europene in primavara lui 2005, fiind una dintre atractiile principale ale unui gen[poza6s] de mitinguri automobilistice inedite in Europa care vor combina sportul cu divertismentul. Obiectivul il constituie concilierea competitiilor de inalt nivel cu popularitatea. Aceste weekend-uri europene vor regrupa curse deosebit de spectaculoase: noul campionat al World Series by Renault, Mégane Trophy, Formula Renault 2000 si Cupa Clio. Renault Sport Technologies va mai prezenta si o editie speciala Clio, si anume Clio Renault Sport 2.0 16v « Team », destinata automobilistilor aflati in cautarea unor senzatii sportive. Patru generatii de vehicule, un milion de automobile fabricate: in 2004, Espace sarbatoreste 20 de ani de succese neintrerupte. Cand in 1984, Renault si Matra au lansat primul Espace, acesta a fost considerat un prototip nou si indraznet. Cu cele patru generatii succesive de automobile Espace, Renault si-a mentinut cu consecventa pozitia de lider european pe piata monovolumelor mari in conditiile unei concurente tot mai numeroase. O longevitate care se datoreaza capacitatii si hotararii companiei Renault de a imbunatati, cu fiecare versiune, siguranta automobilului, placerea de a conduce si confortul calatoriei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2150 :: 22.1MB