No SSO cookie

Razvan si Dani promoveaza Citroen in Romania

voteaza
(0/ 0)
Razvan si Dani promoveaza Citroen in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vedetele postului Antena 1, Razvan si Dani, vor promova in vacantele lor modelele Citroen C4 Picasso respectiv Citroen C5 Tourer.

 
 
Imediat dupa ultima emisiune, programata vineri 17 iulie, din actualul sezon al matinalului de la Antena 1, Razvan si Dani vor pleca in vacanta cu un Citroen C4 Picasso si un Citroen C5 Tourer.


Unul merge la mare cu familia, catelul si prietenii, iar celalaltat va fi mai mult off-road decat on-road in aceasta vacanta. Razvan, partea mai linistita a cuplului de prezentatori de la Antena 1, va pleca in vacanta cu un Citroen C4 Picasso. „Anul acesta legam o parte din vacanta de o serie de evenimente pe care le facem la mare. O sa imi iau cu mine copiii, sotia si catelul. Apoi mergem la munte, cu un grup de prieteni. In Banat avem locuri superbe, pe malul unor lacuri, intre brazi. Ne luam cu noi prieteni care au copii de aceiasi varsta cu ai nostri”, a spus Razvan, despre planurile sale de vacanta.

In schimb, pentru Dani, ultima zi de munca inseamna libertatea de a lua startul in cea mai complexa competitie de off-road din Europa. „Imediat ce termin ultimul minut de emisiune leg remorca de C5 Tourer si fug la Buzau, pentru startul celei mai complexe competitii de off-road din Europa. Anul acesta sunt in echipa de organizare si voi ramane in munte pana dupa concurs. Dupa aceea as vrea sa vad o serie de locuri din Europa pe care nu le-am bifat pana acum”, a spus si Dani, care va pleca in vacanta cu un Citroen C5 Tourer.

 

Cu un portbagaj de pana la 1.462 litri, Citroen C5 Tourer este suficient de incapatoare pentru pasiunile lui Dani, iar motorul V6 de 3 litri, cel mai puternic din gama, este ideal pentru a face fata celor mai spectaculoase trasee. „ Am condus multe masini. Mai mici, mai mari, mai lungi, mai scurte, mai puternice. De obicei au ales altii pentru mine. De data asta, am ales eu: C5 Tourer. Nu stiu cum cum se zice in alte limbi, in romaneste stiu ca i se zice “combi”. Visam de mult sa am o masina “mica”, dar suficient de spatioasa incat sa imi incapa lada de piese pentru motorul de concurs, cutia cu cizmele si castile. Imi place mult haionul care se ridica si se inchide automat. Imi place mult si motorul V6, de 3 litri, diesel. Trag in fiecare weekend dupa mine remorca si unul sau doua motoare. Sunt aproape 300 kg si masina nici nu le simte. Suspensia mi se pare geniala. Atat cand intru pe macadam si ridic masina, dar mai ales pe drumurile de Moldova, unde “stau” in curbe in care cu alte masini scartaiam. In plus masina aceasta e plina de “gadgeturi”. Sunt lucruri pe care nici nu stiam ca le-au pus vreodata pe masini”, a mai adaugat Dani.

 

In schimb, Razvan a ales un C4 Picasso, una dintre cele mai vandute masini de familie in Europa, datorita confortului, sigurantei si spatiului oferite. „Prietenii imi spun ca sunt un sofer de duminica. Dar un sofer de duminica nu face 15.000 de km in 4 luni cu masina lui. Am ales un C4 Picasso pentru ca eleganta-functionala m-a innebunit. N-am crezut ca o masina “de familie “ poate sa fie fasneata cand e cazul, relaxanta cand i-o cer si destul de spatioasa cat sa-mi incapa in ea doi copii si un bichon cu bagaje cu tot. Am condus-o prin 4 tari si-mi pare ca a fost gandita ca un copil al autostradei si asta pentru ca nu m-am simtit nicicand mai in siguranta la bordul unei masini. Am chinuit-o si pe niste drumuri de munte iar putinele mele abilitati de sofer “sport au fost suficiente pentru o experienta unica, iar daca nu ai simtit nicicand libertatea absoluta trebuie neaparat sa privesti prin parbrizul unui Citroen”, a concluzionat Razvan.



Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2536 :: 22.2MB