No SSO cookie

Publicitate: Europa auto îsi primeste premiile

voteaza
(0/ 0)
Publicitate: Europa auto îsi primeste premiile
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Marca Audi a fost încununată cu medalia de aur la categoria Best Poster în cadrul festivalului european de publicitate auto, în timp ce Honda a primit acelaşi premiu pentru categoria Best Print, informează Automotive News. Peugeot a primit distincţia similară pentru cea mai bună campanie TV.

 
 
[poza1s]Potrivit criticilor, ad-ul companiei Audi arată cu multă claritate cele două trăsături care reliefează marcă, putere şi design. Materialul debordează de simplitate, a spus unul dintre membrii juriului despre posterele folosite de Audi în ultima campanie cu o durată de 6 luni. La aceeaşi categorie, argintul a revenit companiei Chrysler, care a avut o puternică promovare a modelului PT Cruiser. Bronzul a fost adjudecat de către Honda, companie care s-a impuns însă la categoria Best Print, cu un material de promovare a modelului CR-V. [poza2s]Judecătorii au considerat că Honda a făcut cea mai potrivită conexiune între maşini şi pietoni. Ei au folosit expresii de tipul “proaspăt” şi “extrem de original” încercând să descrie textul prezentat de Honda. În versiunea originală, cuvintele care însoţesc imaginea sunt "Car hard. Pedestrian soft. But what if a car was soft, too? What if there was a space between the bonnet and the engine? A space that gives when hit by a head. You're the driver - you're alright, Jack. But don't pedestrians deserve an airbag too?". Locul secund, în această secţiune, a fost ocupat de Audi, pentru promovarea modelului RS6, cu un text pe cât de simplu pe atât de convingător: "The new RS6 quattro. 4.2 litre Twin Turbo. 450 bhp. 0-62mph in 4.7 seconds. Be careful." [poza3s]În ceea ce priveşte publicitatea auto, medalia de aur a revenit capmpaniei TV inţiate de Peugeot, pentru modelul 206, clipul TV putând fi vizionat şi pe posturile româneşti. Este vorba despre reclama cu tânărul hindus care modifică o maşină tipic indiană, izbind-o de un zid şi o ajustează cu ajutorul unui elefant…cred că mai mult nici nu trebuie adăugat! Medalia de argint a fost acordată companiei SAAB, pentru modelul 9-3 Sport Sedan, iar medalia de bronz a revenit companiei Nissan, care a participat cu un clip pe ideea unui maraton, în care protagonistul este modelul X-Trail.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1337 :: 17.77MB