No SSO cookie

Profitul Volkswagen Autovehicule Comerciale s-a dublat, la noua luni

voteaza
(0/ 0)
Profitul Volkswagen Autovehicule Comerciale s-a dublat, la noua luni
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Divizia de Autovehicule Comerciale a grupului Volkswagen a inregistrat un profit operational de 148 milioane euro in primele noua luni ale anului, dublu fata de perioada similara a anului trecut, potrivit unui comunicat al Porsche Romania, importatorul marcii pe piata autohtona.

 
 
Cifra de afaceri a diviziei s-a majorat cu 12,1 la suta pe primele trei trimestre, atingand 6,6 miliarde euro, in timp ce volumul de livrari a crescut cu 11,4 la suta la nivel international, ajungand la 356.000 de vehicule.

'Situatia pozitiva a comenzilor in desfasurare demonstreaza ca cererea puternica din timpul verii se datoreaza unui volum aditional de vanzari. Suntem optimisti in ceea ce priveste evolutia vanzarilor pana la finele anului', a afirmat Stephan Schaller, purtatorul de cuvant Volkswagen Autovehicule Comerciale.

In Romania a fost consemnata, in primele noua luni ale acestui an, o crestere de aproape 40 la suta a livrarilor Volkswagen Autovehicule Comerciale, fata de aceeasi perioada a anului 2006. In primele trei trimestre ale anului in curs s-au inregistrat livrari de 2.601 unitati.

Aceste rezultate se datoreaza in principal modelului Volkswagen Transporter, care a cunoscut anul acesta o apreciere de aproape 70 la suta fata de perioada ianuarie - septembrie 2006 (in 2007 s-au vandut 927 unitati, in timp ce in 2006 a fost vorba de 552 unitati).

Volkswagen Caddy a fost livrat in 1.089 de exemplare, inregistrand o crestere de peste 30 la suta in primele noua luni ale acestui an (in 2006 s-au comercializat 824 de unitati), iar pentru Volkswagen Crafter, lansat oficial pe piata romaneasca in primavara lui 2007, s-au inregistrat 553 de unitati livrate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2175 :: 18.66MB