No SSO cookie

Premierele Opel la Salonul Auto de la Paris

voteaza
(0/ 0)
Premierele Opel la Salonul Auto de la Paris
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu doua premiere mondiale si mai multe modele noi interesante, Opel va aduce emotie mobilitatii si e-mobilitate la Mondial de l’Automobile 2010 de la Paris (2 – 17 octombrie), cel mai vizitat salon auto din lume.

 
 

Aproximativ 1,5 milioane de vizitatori vor avea ocazia sa admire conceptul GTC Paris, modelul Astra Sports Tourer, o versiune de station wagon extrem de compacta, noul Meriva cu o gama mai variata de motoare diesel si noutati importante din linia de produse Opel ecoFLEX si vor afla cele mai noi informatii modelul Ampera, revolutionarul autovehicul electric cu autonomie extinsa de la Opel.
 

Debut mondial: GTC Paris, noul concept Opel combina viteza cu frumusetea

„Si viteza era frumusete pura.” Viziunea pe care se bazeaza cel mai nou concept Opel, modelul GTC Paris, a fost inspirata de acest simplu citat din vestitul roman al lui Richard Bach, Pescarusul Jonathan Livingston. Citatul se integreaza atit de bine, incat Opel a gravat cu laser aceste cuvinte in tapiteria scaunelor. Denumirea de GTC Paris evoca atat caracterul dinamic al autovehiculului, cat si modernul oras in care acesta este lansat. Modelul este un hatchback expresiv, sportiv si compact, cu proportii dramatice si suprafete sculpturale specifice limbajului de design Opel.

Premiera mondiala Astra Sports Tourer, atleticul multifunctional

Lansat la salonul IAA din 2009, modelul Astra cu cinci usi a fost foarte bine primit, avand in vedere cele aproape 200.000 de comenzi primite in mai putin de un an. Acum, Astra Sports Tourer va fi prezentat la Salonul Auto de la Paris. Acest station wagon cu design fluid are un caracter practic de prima clasa integrat intr-o forma atletica si eleganta. Desi in privinta designului si a numelui „Sports Tourer” are acelasi ADN Opel in comun cu echivalentul sau de mai mari dimensiuni Insignia, modelul Astra Sports Tourer are propriul farmec dinamic, dar practic. Aspectul sau placut se imbina cu o capacitate de incarcare cu un nivel inalt de flexibilitate. Designul eficient al portbagajului si functiile premium imbunatatesc functionalitatea pentru a putea mari spatiul de incarcare de la 500 la 1.550 de litri fara a face niciun efort. Cand spatarele sunt pliate, lungimea spatiului de incarcare este marita pana la 1.835 mm, cu 28 mm mai mult decat la modelul Astra actual.


Noul Astra Sports Tourer a fost creat sa asigure o incarcare usoara, iar capitonajul plat si neted al peretilor compartimentului de incarcare cu profil atent conturat optimizeaza spatiul util prin eliminarea colturilor incomode si greu de utilizat. Inginerii Opel au avut grija de imbunatatirea functionalitatii, incorporand functii prezente la bordul modelelor station wagon din clasa premium ce confera o senzatie exclusivista de calitate si precizie.

Ei au dezvoltat un nou sistem FlexFold pentru bancheta din spate, care permite fiecarei sectiuni a banchetei rabatabile fractionate 60/40 sa fie pliata inainte prin apasarea unui buton situat in peretii laterali ai compartimentului de incarcare: un arc este eliberat printr-un sistem electric, activand automat rabatarea rapida de la distanta a spatarelor. Modelul Astra Sports Tourer este primul station wagon compact echipat cu aceasta functie de confort.

Copertina de portbajag Easy-Access gliseaza printr-o simpla apasare, retragandu-se in urma unei singure manevre rapide. si aceste doua functii noi sunt imprumutate de la clasa de lux. Familiile si profesionistii care utilizeaza modelul Astra Sports Tourer beneficiaza de acelasi habitaclu cu forme armonioase ca si varianta hatchback cu cinci usi. Bordul cu forma de aripa, curbat spre partile laterale si formele fluide ale postului de conducere creeaza o senzatie deosebita de spatiu si siguranta.
 

Habitaclul este la fel de practic pe cat este de confortabil. Utilizatorii unui Sports Tourer doresc sa depoziteze diferite obiecte acolo unde au nevoie de ele, nu numai in portbagaj. Pentru a aceasta, volumul cabinei a fost marit cu 25 de litri, de doua ori mai mult decat la modelul station wagon din generatia anterioara. Pentru confort la conducerea pe distante lungi, clientii pot opta pentru singurele scaune ergonomice frontale din acest segment care sunt certificate de expertii in sanatatea spatelui independenti din cadrul Aktion Gesunder Rucken (AGR).

Astra Sports Tourer prezinta finisaje de inalta calitate si incorporeaza inovatii Opel incitante care ofera mai mult confort si mai multa siguranta in timpul conducerii. Acestea includ sasiul mecatronic cu suspensie adaptiva FlexRide, iluminarea frontala adaptiva AFL+, scaunele frontale ergonomice si camera video frontala Opel Eye care recunoaste semnele de circulatie si avertizeaza soferul atunci cand depaseste accidental banda de deplasare. in plus, inginerii Opel dezvolta in prezent un suport de biciclete integrat de ultima generatie, FlexFix, montat in spate, care va fi disponibil pentru modelul Sports Tourer de anul viitor.
 

Noul Meriva: gama extinsa de motoare diesel sporeste eficient performantele

Meriva, noul campion al flexibilitatii de la Opel va face la Paris o demonstratie a gamei sale complete de puteri. Celor doua motoare diesel si trei motoare pe benzina care erau deja disponibile la lansare li se alatura trei noi unitati diesel importante. Clientii au acum de ales intre opt sisteme de propulsie, cu puteri de la 55 kW/75 cp la 103 kW/140 cp – optiuni mult mai numeroase decat oferta concurentei.
 

In concordanta cu eforturile continue ale Opel de a reduce impactul asupra mediului inconjurator, noua versiune 1.3 CDTI ecoFLEX combina o putere cu 21% mai mare (70 kW/95 cp) si un nivel de emisii mai redus cu 11,2% (119 g/km CO2) fata de varianta ecoFLEX anterioara. Tot noi sunt si cele doua versiuni puternice ale motorului 1.7 CDTI, dezvoltand o putere de 81 kW/110 cp si respectiv 96 kW/130 cp si un cuplu de pana la 300 Nm la un consum mediu combinat de 5,2 litri/100 km. Toate motoarele diesel disponibile pentru modelul Meriva sunt echipate standard cu filtru de particule si sunt in conformitate cu normele Euro 5. Pe langa aceasta gama ampla de motorizari, clientii beneficiaza si de o varietate de dotari inovatoare care optimizeaza utilizarea spatiului si fac din noul Opel Meriva campionul flexibilitatii.
 

Noi modele de marca in familia Opel ecoFLEX

Ca dovada a eforturilor continue depuse de Opel pentru sporirea eficientei modelelor sale ecoFLEX, gama s-a schimbat semnificativ in ultimele sase luni. Nou-venitele la Paris sunt modelele Corsa cu tehnologie Start/Stop, Meriva 1.3 ecoFLEX CDTI si Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX. Opel ofera acum tehnologia Start/Stop in dotarea modelelor Corsa 1.3 CDTI (55 kW/75 cp) cu motor pe benzina 1.2 (69 kW/94 cp) impreuna cu un upgrade pentru respectarea normei Euro 5 si un pachet de optimizare a nivelului de emisii de CO2 pentru motor, asigurand o economie de carburant semnificativa in trafic urban. Pana la sfarsitul anului 2011, toate modelele importante vor oferi tehnologia Start/Stop pentru emisii reduse de CO2.

Consumul de carburant si emisiile de CO2 au fost reduse la modelul Insignia ecoFLEX de la 5,2 l/100 km si 136 de grame la 4,9 l/100 km si 129 de grame, aratand ca marca se angajeaza sa dezvolte o serie de inovatii care pot scadea – si, in cele din urma, elimina –dependenta de carburanti fosili, minimiza emisiile de CO2 si incuraja diversitatea surselor de energie.  

 

Opel Ampera: autovehiculul electric cu autonomie extinsa merge oriunde, oricand

Obiectivul Opel este de a oferi primul autovehicul electric cu autonomie extinsa din Europa. Iar ultima versiune Opel Ampera expusa la Paris dovedeste ca marca este in grafic cu productia acestui model revolutionar, spre sfarsitul anului 2011.

Ampera, modelul electric cu autonomie extinsa va fi primul autovehicul cu zero emisii si actionare electrica din Europa, adecvat pentru deplasarea zilnica. Cu sistemul sau unic de propulsie electrica ce asigura accelerarea puternica si un nivel inalt de rafinament, modelul Ampera cu cinci usi poate transporta patru pasageri, ofera un spatiu generos in portbagaj si are o autonomie extinsa de peste 500 de kilometri. Ampera va fi compatibila cu programul zilnic de deplasare al majoritatii clientilor europeni. De exemplu, aproximativ 80 de procente dintre soferii germani conduc mai putin de 50 km in fiecare zi.

Ampera este propulsat de energie electrica in orice moment si la orice viteza. in cazul deplasarilor de pana la 60 km, puterea este asigurata de energia electrica stocata in bateria litiu-ion de 16 kWh. in timpul conducerii pe baza energiei electrice furnizate de baterie, Ampera are zero emisii de CO2. Dupa descarcarea bateriei, un motor/generator alimentat pe benzina asigura continuu energia electrica, sustinand in acelasi timp incarcarea bateriei. Acest mod de functionare extinde autonomia totala la peste 500 de kilometri, pana cand bateria poate fi reincarcata (in aproximativ trei ore, la o sursa de 230 V) conectand sistemul de incarcare de la bordul autovehiculului la o priza casnica standard. Spre deosebire de autovehiculul electric conventional cu baterie, modelul Ampera elimina nelinistile provocate de problema autonomiei. Acesta ofera soferilor increderea si siguranta ca nu vor ramane in pana din cauza unei baterii descarcate.

Cele peste 280 de celule litiu-ion din pachetul de baterie in forma de T asigura o putere sustinuta. Unitatea de propulsie electrica aproape fara zgomot dezvolta instantaneu un cuplu de 370 Nm, echivalentul a 150 cp, accelereaza de la zero la 100 km/h in aproximativ noua secunde si atinge o viteza maxima de 161 km/h.



Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1798 :: 22.13MB